EVE Online

I lol'd.
Man, e simplu. Au fost destui care s-au aruncat la skills de Spaceship Command++ ca să piloteze Golem (par example) şi după aia îi făcea unul cu acelaşi număr de Skill Points, dar într-un Drake (par example). Fiindcă ăla din Drake avea SP++ pe support skills şi Missiles.
Uite, concret, bazat pe calculele de Skill Reqs date de Velkan, 30+8+8+25+4 = 75 de zile. La 2500 SP/h, alea 75 de zile sunt... 4.5M SP. IIRC, e aproape cât ai tu cu totul pe Kikusama în momentul ăsta. Ia imaginează-ţi că toate SkillPoints alea se împart în două în Missile Skills şi Shield Skills. E o grămadă de skills acolo :smile:
 
Mda, eu am 5.6m SP dude aproape. Iar când o să zbor cu Paladinul o să am cel puțin 12m.

Eu înțeleg ce zici tu acolo, dar nu era Velkan's point :tongue:
 
Mda, eu am 5.6m SP dude aproape. Iar când o să zbor cu Paladinul o să am cel puțin 12m.
Jean al meu are 13.8M SkillPoints; Până la Marauder are un plan de 151 days :smile: - la finalul căruia o să aibă un pic peste 21M SP. Granted, cu Neural Remap făcut când trebuie o să se reducă timpul la f'o 110 days, da' totuşi...
 
I don`t care :biggrin: Voi v-ați împărțit în o grămadă de locuri.

Jean al tău are 13.8m SP și poate să zboare cu orice. Numa` că nu poa` să tragă-n nimeni. De-aia are ditamai plan-ul până la marauder.

I lol'd.
Man, e simplu. Au fost destui care s-au aruncat la skills de Spaceship Command++ ca să piloteze Golem (par example) şi după aia îi făcea unul cu acelaşi număr de Skill Points, dar într-un Drake (par example). Fiindcă ăla din Drake avea SP++ pe support skills şi Missiles.
Uite, concret, bazat pe calculele de Skill Reqs date de Velkan, 30+8+8+25+4 = 75 de zile. La 2500 SP/h, alea 75 de zile sunt... 4.5M SP. IIRC, e aproape cât ai tu cu totul pe Kikusama în momentul ăsta. Ia imaginează-ţi că toate SkillPoints alea se împart în două în Missile Skills şi Shield Skills. E o grămadă de skills acolo :smile:

Aici faci o eroare de logică. Missile și shield skills nu trebuie să aibă miliarde de puncte ca să fie eficiente. Pentru că nu tragi și cu citadel torpedoes, și cu FoF, și cu cruise shit, și cu rockets în același timp. Geaba "e" o grămadă de skillz acolo dacă nu sunt folosite atunci când trebuie. Și Drake VS Golem da, sunt de acord că Golem-ul e cam sitting duck fără target painters and shit.

Mie Drake-ul mi se pare OP din multe puncte de vedere, dintre care unul este passive shield tanking. Fuck off.

Ahem să revenim. Nu voi pilota un Paladin fără strong support skills, dar dacă o dați la învârtită că stai că de fapt ți-ar trebui T2 railguns (în loc de lazorz), ne șucărim :biggrin:

Numărul de SP mi se pare un vax atâta timp cât nu-s băgate unde trebă :biggrin:
 
Navele faction (ca și modulele faction) au atribute crescute și sînt mai ușor de fituit decît variantele pe care sînt bazate.

AWU V e un skill de 25 de zile care scade PG reqs pentru arme cu 2% - chiar ți se pare esențial pentru pulime? E un skill pentru fit-uri extreme de PvP, cînd vrei să scoți maximumul posbil din navă, ca și Spec V.

În altă ordine de idei, am zis eu undeva de skill-uri de suport? Am zis că SNI e mai ușor de antrenat decît Golem indiferent ce suport ai.
 
În ordine inversă.

3. Poi aia ziceam și eu :biggrin:
2. AWU este un skill care scade PG reqs pentru arme cu 10% în total. A, că 2% ăia pentru V iau 25d, asta e altceva :goofy: Dar mie mi se pare esențial să-l ai dacă zbori cu o navă T2/T3, pentru că vrei să scoți maximum maximum din navă, tocmai pentru că sunt nave scumpe și-i păcat să le zbori deamboulea (cum fac eu :biggrin:);
1. Da, corect, sunt mai ușor de fituit, dar sunt și o modalitate de fituit mai ușor de banii :biggrin: Mi se pare cam aiurea să dai 400-500m pe o navă faction când poți lua o T2 cu aceiași bani, iar atributele T2 > atributele faction ship.

Una peste alta, mi se pare mai ușor, da, de fituit o navă faction, dar și mult mai scump VS o navă T2 cu chestii T2. Una peste alta, ai la dispoziție o navă care se apropie pe la 1/2-3/4 dintr-o T2, e de 2x mai bună ca o T1, e mult mai scumpă decât T1/T2 și ești pritarget pentru pirați :biggrin:
 
2. Mie mi se pare esențial dacă îți trebuie. :goofy: Pe CNR cu cookie cutter fit îți rămîne cel puțin 25% PG liber (pentru că modulele de scut și lansatoare consumă mai mult CPU și mai puțin PG: compară Tachyon Beam Laser II - 4.125 MW, 63 tf - cu echivalentul Cruise Missile Launcher II - 1.313 MW, 66 tf). Ce dracu' să fac cu AWU?

1. Nu pot să vorbesc în general, pentru că nu știu ce face, de exemplu, un Apocalypse Navy Issue față de Paladin, dar un Raven Navy Issue nu e mult mai slab ca un Golem - situațional poate fi chiar mai eficient (7 lansatoare vs. 8, dar 121 km range vs. 40 km și dps aplicabil mai ușor pe ținte mici). Și să știi că nu e obligatoriu să umpli de faction o navă faction, așa cum nu e obligatoriu să nu umpli de faction un marauder sau T3. :smile:
 
1. Păi compară și tu :biggrin:

BS compare 01.png
BS compare 02.png
BS compare 03.png
BS compare 04.png



N-au și ăștia un compare tool -.-

Cum adică 121km range la RNI VS 40 la Golem? :what:

2. Da, trebe dacă folosești lasere. S-ar părea că pentru avantajul de a nu căra cu tine volume imense de muniție se plătește cam scump :frown:
 
Au ceva ce seamănă a compare tool, se numeşte DPS Graph şi poţi pune o navă contra alteia acolo.
Cât despre Jean şi Zdrahonul, da, ai dreptate. Sunt majoritar skill-uiţi pentru fits de support; nici cine ştie ce nave nu pot zbura. Jean nici Cruiser nu poate să zboare (deocamdată). Da' nu mă grăbeşte nimeni. Pot face misiuni L2 în Kestrel lejereanu; la viteza mea de joc şi timpul alocat pentru asta, cred că în 2-3 luni apuc standing pentru misiuni L3 :smile: şi până atunci este vreme de training şi neşte nave, acolo (Assault Ship, spre exemplu, care cu proper SUPPORT skills se descurcă fără probleme la misiuni L3).
 
În ordine inversă. :biggrin:

Cruise missiles pe CNR au range fără număr (peste 249 km mai exact, care e max locking range în joc). CNR are 2 utility lows în care eu pun de obicei și un Signal Amplifier, ducînd locking range de la 97 km (CNR standard) la 121 km. Deci 121 km range.

Golem are 40 km range cu torpile T1 și 90 km locking range. Deci 40 km range.

Legat de cealaltă problemă, mă refeream la ce ar ști Navy Apoc și Paladin fituite și, din cifre, tind să cred că Paladin-ul e semnificativ mai tare. Eu le-aș face așa probabil:


[Paladin, Tachyon]
True Sansha Large Armor Repairer
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink

True Sansha Stasis Webifier
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Tachyon Beam Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Tachyon Beam Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager I

Large Capacitor Control Circuit II
Large Capacitor Control Circuit II

915 dps @ 33+25 km. Fără drone. 529 dps tank.


[Apocalypse Navy Issue, Mega Beam]
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
True Sansha Large Armor Repairer
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Power Diagnostic System II

Tracking Computer II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L

Large Auxiliary Nano Pump I
Large Auxiliary Nano Pump I
Large Capacitor Control Circuit II

590 dps @ 44+23 km. Fără drone. 497 dps tank.


PS: Cred că RNI nu înțelege nimeni. CNR. Am impresia că inițial s-a numit Caldari Navy Raven și i-a rămas așa numele. :biggrin:
 
Meh până la Marauders. Un fit pentru Legion de ratting și unul de PvP? Idei? Îs bulversat cu subsystems și restul :mda:
 
Trai dis:

Legion Defensive - Nanobot Injector
Legion Electronics - Tactical Targeting Network
Legion Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Legion Offensive - Assault Optimization
Legion Propulsion - Fuel Catalyst

End dis:

Legion Defensive - Augmented Plating
Legion Electronics - Dissolution Sequencer
Legion Engineering - Power Core Multiplier
Legion Offensive - Assault Optimization
Legion Propulsion - Fuel Catalyst
 
Sunt launcher based ambele :mda:

Revin în vreo 27d, după ce termin training la hull upgrades V și cruisers V :biggrin:
 
Cel de PvP e luat de aici. T3-urile cu AB supradimensionat sînt fotm, iar tipul ăla știe ce face.

Cel de PvE e logic să fie missile based pentru că e mai flexibil.
 
Apăi pune fit-ul cu totu`, nu doar subsystems :biggrin: Mișto ideea cu 100mn pe cruiser class :happydork:

Wtf is fotm? :biggrin:
 
Flavor of the month.


[Legion, PvP: 100MN Afterburner]
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Centum A-Type Energized Thermic Membrane
Coreli A-Type Adaptive Nano Plating

Core C-Type 100MN Afterburner
Small Capacitor Booster II, Navy Cap Booster 150
Dark Blood Warp Scrambler
Federation Navy Stasis Webifier

Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Torrent Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Torrent Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Torrent Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Torrent Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Torrent Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Caldari Navy Torrent Assault Missile

Medium Trimark Armor Pump II
Medium Trimark Armor Pump II
Medium Trimark Armor Pump II

Legion Defensive - Augmented Plating
Legion Electronics - Dissolution Sequencer
Legion Engineering - Power Core Multiplier
Legion Offensive - Assault Optimization
Legion Propulsion - Fuel Catalyst


Asta folosește el, cu mici variații. Modulele low se pot modifica în funcție de fonduri disponibile, dar ideea e să ai 3x BCU, hardener termic și un omni. Ideal e cu BCUs faction, care lasă suficient CPU pentru un EANM.
 
EVE Online versus World of Tanks - mi s-a părut bestial acest trailer...
 
Last edited by a moderator:
Mare scandal mare! Mă rog, nu atît de mare. De fapt, e-n categoria „cui îi pasă?”, dar de dragul discuției... Se zice că Aperture Harmonics ar fi abuzat de un exploit (cică CCP nu îl recunoaște ca exploit încă, deși este) să facă mulți bani în al lor sistem WH C6. E vorba de efectele anomaliei Magnetar combinate cu tracking disruptors și erori de codare care fac ca serverul să nu recunoască valori negative, rezultatul fiind turele cu tracking perfect și range exagerat pentru arme cu rază scurtă, care lovesc mereu cu același damage. :embarassed:
 
Mdea, m-a linkuit aseară w4p, dar nu mi-am dat seama că (și) anomalia respectivă este de vină. Cu atât mai mult în acest moment nu mi se pare exploit, mai degrabă aș fi de acord cu ce zicea omul pe threadul unde a semnalat "problema": take them up with their own medicine. Ar fi foarte interesant de făcut grafice după aceea cu câți ISK s-au aruncat în vid :smile:
 
Ba, e foarte exploit pentru că e o eroare de calcul, nu un efect gîndit. Că ălora le e lene să-l repare și zic că e feature e altceva. Imo, singurul motiv pentru care n-au sărit cu fix-ul e pentru că e o problemă restrînsă la cîteva sisteme și nu constituie un avantaj pentru o parte sau alta.

În schimb, acuzațiile legate de făcut bani porcește pe bază de exploit mi se par exagerete - poți să ai și exploit gen headshot, site-urile alea cu Sleeperi oricum se respawnează la anumite intervale, deci că le cureți tu în 5 minute sau 2 ore e aceeași frecție, că tot trebuie să aștepți să se respawneze. Deci banii tot ăia sînt.
 
Back
Top