EVE Online

Eu am renunțat la salvaging ages ago. Poate cu un marauder aș mai face, dar selectiv, doar la ce e în tractor range. E mai profitabil să iei încă o misiune decît să stai să aduni wrecks. Eu mă refer la alte două chestii:

1. dacă faci misiuni în Motsu, Fricoure, sau alt overtly obvious mission hub și pui MWD pe navă, de-ți face semnătura cît un carrier, o să fii scanat instant de ninja salvagers;
2. dacă ești ninja salvager, îți pui MWD pe navă și treci prin wrecks rapid (și selectiv) înainte să apuce proprietarul să le adune/distrugă*.

*) Am înțeles că sînt unii care se apucă să distrugă wrecks ca să nu le fure altul, pe sistemul, „nu numai că nu fac bani din ele, dar mai și irosesc muniție doar ca să nu le iei tu”.
 
Eu în general le marcam ca free for all :smile: - da' noah...
Mie sincer îmi place să fac salvaging, mai ales dacă fac în timp ce misiunea este executată de alţii, că iau şi bounty, şi salvage, şi ceva minerale. Şi nici nu consum muniţie :tongue:
 
Cine e suficient de nebun încât să facă ninja salvaging la un battleship or stuff like that în high sec? Nu se consideră aggression VS ăla care face misiunea? Și ce l-ar împiedica să te poppuie? :biggrin:
 
Multă lume, pentru că nu e nebunie dacă știi ce faci. Furtul se consideră agresiune doar față de proprietar, iar dacă proprietarul retaliază, ai și tu weapons free. Să zicem că ai un Megathron de PvP pe aproape. Intri peste un Paladin cu o fregată, îl provoci, idiotul retaliază (îți distruge sau nu fregata), fugi și iei Megathron-ul și bulești Paladin-ul. Merită, nu crezi? Fregată pentru Paladin faction/deadspace fit, cum sînt toate.

Singura parte nașpa e că poți să dai peste unul care face misiuni ca să își finanțeze PvP-ul, și să aibă și el un Megathron pe aproape. :smile:
 
Stai o secundă, aici depinde și cât de tolomac e ăla cu Paladin-ul. Asta una la mână.

Doi la mână, aggression e per account? Adică dacă trage în mine unu` și sunt pe alt, pot să intru cu main-ul în bracket-ul de 15 minute și să i-o dau?

Trei la mână, de obicei alts sunt de obicei pe account-uri separate, prin urmare doi la mână pică, raționamentul tău e prea alambicat oricum ai da-o. Poate să fie toți same corporation, ok :smile:

Patru la mână, Megathron VS Paladin mi-aș pune toți banii pe Paladin. Doar dacă nu e Megathron T2. Obiecții? :biggrin:
 
True. Mă gîndeam la ninja looting.

Neo,

1. Dap. Și se presupune că, dacă ai Paladin, știi mai bine, dar mă rog...
2. Nu, e per corp, afaik.
3. ...
4. Da. Subestimezi avantajul unui fit PvP în fața unuia PvE... la PvP. :smile:
 
Ok, să zicem, prin urmare:
- eu am fit PvE de paladin (T2 battleship) - să zicem ratting => resists ++, cel mai probabil 2x Large armor repair, specs la navă le știi și tu, np;
- ăla are fit de PvP de megathron (repet, T1 battleship) => no reppers, no resists (sau hai, acolo, 1-2 eanm și tona de 1600mms).

Imho, îl tankez până-i vine greață ăluia să tot tragă-n mine, iar dronele mele + laserele în timpul ăsta îi fac lui damage pe care nu și-l poate repara. Ok, o să dureze o grămadă și el cel mai probabil o să facă warp out la un moment dat, iar eu nu voi avea cum să-l opresc. Still, I win (I`m not popped).

Ca o notă de subsol, chiar dacă aș fi cap stable pe Paladin tot aș echipa Cap Boosters 800 să-mi ajungă. Așa, de sămânță. Și-un warp scrambler și ceva drones ECM. Poate și-un neut și/sau nos-es. Da, pentru PvE :biggrin:

Discuție? :happydork:


Later edit: se poate shield și armor tanking? Dacă da, cum? :biggrin:
 
1. Dacă ai Paladin, eu ţi-aş face ninja gank, de-al dracu, cu 3-4 oameni. Tu pierzi 2 bil ISK, noi 500M ISK.
2. Degeaba ai tu fit de PvE long range dacă ăla vine la 3000m de tine cu blasters. Te-a rupt şi n-ai ce-i face, damage-ul tău o să fie de genul "missed, missed, missed..."
3. Cap Boosters alea se termină la un moment dat. Dacă inamicul vine echipat cu neuts, se termină mult mai repede.

Shield+Armor tanking is the Suck. E ca şi cum ai încerca să mergi şi-n mâini, şi pe picioare, sperând să baţi recordul la 100 m garduri. You'll end up being the last and looking ridiculous :biggrin:
 
1. Mai sînt și d-ăștia, dar în general, oamenii vor să-și scoată banii pe nave, deci n-or să atace un Paladin decît dacă are module scumpe pe el.
2. Aha.
3. Aha.

Discuție? :happydork:

Dacă ești la ratting în Paladin, ai cel mai probabil tank EM/th, iar Megathron-ul folosește dmg ki/th, și probabil are și un heavy neut (8 high slots, 7 hardpoints). Cît timp crezi că reziști la 1200+ dps cu hardenere „greșite” împotriva unuia cu neut, omnitanked și cu buffer cel puțin dublu față de tine?

Nu mai zic ce poate să-ți facă un Curse cu 3x neuts, tracking disruptor și drone ECM.

Nu poți să pui pe Paladin tot ce zici tu acolo pentru că nu ai destul PG.

Un tank presupune mai multe sloturi dedicate, și întotdeauna există un tradeoff: dacă pui shield, nu (prea) poți să pui propulsie, tackle, ewar. Dacă pui armor, nu poți să pui damage mods. Dacă pui și una și alta, o să ai o navă inutilă. În plus, cel mai probabil nu o să ai destul PG pentru arme + shield tank + armor tank.

Dacă vrei o cărămidă zburătoare, nu îți trebuie shield + armor tank. Asta are rezistențe 90% pe linie, și cu implanturi Slave ajunge și la 400.000 EHP. Și poți să-i pui și tackle/propulsie + W-links.

[Damnation, mdeah]
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Energized Adaptive Nano Membrane II

[empty med slot]
[empty med slot]
[empty med slot]
[empty med slot]

[empty high slot]
[empty high slot]
[empty high slot]
[empty high slot]
[empty high slot]
[empty high slot]
[empty high slot]

Medium Trimark Armor Pump I
Medium Trimark Armor Pump I
 
Se vede că nu folosiți lasere.

Un fit de 100-180km se transformă instant într-un fit care dă ca trenul de la 13km. Um, cum? Schimbat cristalele, on the fly, np :smile:
Un Paladin n-o să aibă niciodată module ieftine pe el imho :biggrin:
Powergrid cu ceva skills and stuffs eu zic că se face rost. Paladin-ul are obligatorii doar ca să înveți să zbori cu nava o grămadă de chestii. Una peste alta, de ce n-ar fi Paladinul omnitank pentru ratting?

Nu mă refeream la shield+armor tanking pe Paladin, ar fi stupid și inutil, era o întrebare în general.


Pur și simplu mi se pare stupid ca o T2 battleship să fie owned la modul ăsta de o battleship T1. Adică totuși. :what:
 
Se vede că nu folosiți lasere.[...]
Pur și simplu mi se pare stupid ca o T2 battleship să fie owned la modul ăsta de o battleship T1. Adică totuși. :what:

Se vede că nu foloseşti Singularity pentru teste :tongue:

Se dă un Proteus cu skill-uri bune şi un Harbinger cu skill-uri bune. Harbinger PvP (EM Damage) distruge Proteus PvE Omnitanker cu 3xMAR.
Se dă un Proteus tanked special anti-Amarr şi un Harbinger care atacă. Harbinger PvP e tanked lejer de Proteus cu resists special EM+Therm.
Se dă Proteus omnitanked contra Abaddon cu DPS-fit şi Multifrequency. Proteus orbitează la 15 km cu AB on; 70% din loviturile Abaddon-ului sunt Missed. Dacă Proteus-ul se opreşte... e belit fără drept de apel.

Degeaba dai tu ca trenul de la 13 km când atacatorul are 90-95% resists contra EM şi Thermal. Ce faci, îl convingi să oprească modulele?

Zici tu că Sisi e ca un fel de masturbare mentală, da' uite că ajută :biggrin:
 
Fit de Paladin am pus cu cîteva pagini în urmă.

[Megathron, Cookie cutter]
Magnetic Field Stabilizer II
Magnetic Field Stabilizer II
Damage Control II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Energized Adaptive Nano Membrane II
Adaptive Nano Plating II

100MN MicroWarpdrive II
J5b Phased Prototype Warp Scrambler I
X5 Prototype I Engine Enervator
Medium Capacitor Booster II, Cap Booster 800

Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Neutron Blaster Cannon II, Caldari Navy Antimatter Charge L
Heavy Unstable Power Fluctuator I

Large Trimark Armor Pump I
Large Trimark Armor Pump I
Large Trimark Armor Pump I


Berserker II x5


Megathron
EHP vs. EM/th (omnitank): 128.829
Armură: 28.594 (73,4/65,5/65,5/52,2)
Structură: 9375 (60/60/60/60)
DPS: 1089

Paladin
EHP vs. ki/th (tank EM/th): 49.212
Armură: 10.250 (82,4/77,1/50,8/55)
Structură: 9125 (0/0/0/0) (Că tu la PvE n-ai Damage Control, bă! :biggrin:)
DPS: 1074

Graficele poți să le faci singur în EFT.
 
Cum, băăă, să n-am Damage Control la PvE? :biggrin: Mi-a salvat fundu` în ultimul op când m-a torpilat unu` din fleet care devenise prea nervos cu mânuirea artificiilor. Mi-a dat jos 3/4 din shield instant, noroc cu logistics :biggrin:
 
Era fit-ul meu de ratting în care pusesem heatsinks în loc de hardeners. Damage control păstrat.

Mi se pare puțin aiurea să nu folosești, pe lângă hardeners, și damage control. Mai ales dacă ești armor tank.
 
În general nu ai unde/de ce să-l pui: 2-3 hardenere, 2-3 damage mods, repper, cap mod sau ceva = 7-8 slots. Dacă îți trebuie un modul omni pentru tank, EANM e mai bun decît DCU. Dacă pui 3 hardenere ȘI DCU, deja ai tank pe 5 slots, ceea ce e prea mult. DCU ajută mult la EHP, ceea ce în PvE nu e esențial. Mai degrabă pui un modul de tracking decît unul de tanking, cînd deja ai tank suficient. Oricum e o idee destul de proastă să ajungi în structură în PvE, și nu e atît de greu să-ți dai seama dacă îți ține tank-ul sau nu ca să gtfo înainte să se întîmple asta.
 
Pe mine damage control mă ajută să ajung la 90% kinetic/th resist, altfel nu ajung decât până pe la 7x%, ceea ce nu e suficient. :mda:
 
Eu umblu cu 85/65 vs. facțiunea ideală și 75/65 vs. cea mai dificilă. Mi se pare irelevant ce rezistențe ai, cît timp combinația rezistențe + repping îți dă tank suficient. Singura chestie e că, la 90+, poți să pui un repper mai mic. Aș vedea cîteva situații în care să ai nevoie de rezistențe mai mari, gen RR sau vs. alpha foarte mare, dar pentru uz „casnic” :biggrin: nu e nevoie.

Cum ziceam, nu e o idee bună să ajungi în structură. Ah, poate dacă aș pilota Gallente, m-aș gîndi să pun un DCU, pentru că navele lor au structură în cantități nesimțite.

LE: Motivul pentru care îți e greu să ajungi la 90% e că Amarr au rezistențe native foarte slabe pe ex/ki. Ei stau bine la EM/th - de-aia ziceam să stai în spațiu Amarr.
 
Back
Top