EVE Online

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Meh încet încet o să mă apuc și de trăinuit Gallente/Minnie ships. Nu de alta, dar începe să-mi placă ideea de uber alpha de la artillery. Poți încerca pe Myrmidon apropos. Eu așa mi-am pierdut Golem-ul - 5 Hurricanes arti fitted. Am distrus și eu unul dar tot am făcut poc. Au un DPS de groază schelăriile alea zburătoare.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Îmi place alpha, dar nu suport artillery cannons pe motiv de rof - alea de 1200 și 1400mm cel puțin sînt moartea. În plus, cu autocannons de 800mm ajungi pe la 70km range, ceea ce e suficient, cu rof de bun simț.

Acuma, Myrm cu autocannons mi se pare mișto pentru PvP, că pentru PvE are range prea mic.

Avînd în vedere că un Machariel costă vreo 800 m ISK, am destul timp să antrenez și niște skill-uri în timp ce strîng banii. Inițial o să folosesc un fit suboptim (armor tank) pentru că n-am nici un skill de shield. :goofy: Ca fit end-game, îmi place o variație a celui de PvP, cu 3x gyro, 2x TE și 2x nano, deși fitul standard e 4x gyro și 3x TE.

[Machariel, starter]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
True Sansha Large Armor Repairer
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II

Republic Fleet 100MN Afterburner
Tracking Computer II
Tracking Computer II
Tracking Computer II
Heavy Capacitor Booster II, Cap Booster 800

800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
[empty high slot]

[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]

Cam așa ar arăta. Nu știu ce rigs să-i pun; mă gîndesc la Ambit Extension sau Polycarbon Engine Housing.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Machariel este suficient de rapid. Eu rigs aș pune Projectile Burst Aerator și Projectile Collision Accelerator. Trăinuie T2 autocannons, stop being lazy. T2 turrets/bays au marele avantaj de a fi ieftine (comparativ cu meta4/faction) și pot fi încărcate cu T2 ammo. Aici mă gândesc la Barrage, care mie cel puțin mi se pare superb (tracking bonus).

Apropos de tanking, mie mi se pare mult mai ușor trainingul pentru shield tanking VS armor tanking. Asta pentru că le-am antrenat pe amândouă și la shield am avut timp mult mai scurt până la hardeners T2 și SB T2 VS armor.

La Machariel ce este esențial => Gallente/Minmatar Battleship V. Ambele. Scurt. :biggrin:

Eu o să antrenez pentru Nightmare. Îmi place din ce în ce mai mult nava și am skills tocmai bune (este Amarr/Caldari). Doar laserele T2 mai trebe, tachy II ftw.


P.S.: îmi place cum ai sărit de la battleship de 50m la unul de 800m :goofy:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
I'm awesome like that. :goofy:

Machariel E suficient de rapid, dar cu AB poți să faci speedtanking la orice battleship, ceea ce înseamnă că ai nevoie de semnificativ mai puțin tank local.

Și, mă rog, de ce ți se pare „esențial” să pierzi 65 de zile pentru +5% damage și +10% falloff (adică 5 km)? :what:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Mi se pare esențial pentru că astfel profiți la maximum de nava respectivă. Altfel, un Raven face treaba foarte bine :smile: Sau un Marauder, care cere doar 1 battleship V.

Care 65 zile? Battleship IV - V este în jur de 28 days fiecare.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Mie esențial mi se pare IV/IV. V/V e doar preferabil. :biggrin:

În jur de 28 de zile + în jur de 28 de zile = în jur de 65 de zile, în funcție de remap. :goofy:

Și tocmai m-am prins că am strîns LP în valoare de 350 m, more or less. :approve:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
M-am răzgîndit ca Băsescu.

[Machariel, Nano]
Republic Fleet Gyrostabilizer
Republic Fleet Gyrostabilizer
Republic Fleet Gyrostabilizer
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Nanofiber Internal Structure II
Nanofiber Internal Structure II

Domination 100MN Afterburner
Gist B-Type Large Shield Booster
Domination Shield Boost Amplifier
Heat Dissipation Field II
Ballistic Deflection Field II

800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
[empty high slot]

Large Semiconductor Memory Cell I
Large Semiconductor Memory Cell I
Large Semiconductor Memory Cell I


Rămîne de văzut dacă are tank local suficient - eu zic că da, avînd în vedere că prinde 600+ m/s cu skill-urile mele de rahat.

Cu Matar/French :smile:B) BS IV și Large Turret IV are 670 dps @ 4+53 km.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
La mine în EVE, în majoritatea misiunilor, BSs Angel Cartel se spawnează la cel mult 40 km și vin cu 350 m/s pînă la sub 10 km (fregatele cu 1000 m/s), după care orbitează. BSs de 1m Serpentis orbitează la maxim 40 km și multe nave inferioare vin la sub 20 km. Sînt curios cîți poți să omori cu 1400mm înainte să intre în optimal cu rof de 17 s și tracking mai prost decît la rails de 425mm. Sau îți iei Machariel să fugi de ei? Și de ce ai vrea ceva cu rof, tracking și dps mai prost, doar pentru extra range care nu îți folosește la nimic? Cazul meu; poate că vs. Guristas sînt mai utile. Dar mă îndoi. :goofy:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Tu te-ai uitat la bonusurile de la Machariel?

Special Ability: 25% bonus to Large Projectile Turret rate of fire
Minmatar Battleship Skill Bonus: 5% bonus to Large Projectile Turret damage per level
Gallente Battleship Skill Bonus: 10% bonus to Large Projectile Turret falloff per level

Cu Gallente/Minnie BS la V, ai 10.000 volley. Faptul că dai odată la 17s este chiar irelevant :goofy:

Un mic addendum la fit-ul tău. Face 546m/s, volley de 10k odată la 16 secunde. De fapt, are DPS aproape identic cu Golem-ul, which is impressive. Range 20km, cu Quake L. Te pune cineva să faci warp in la 0?

[Machariel, Nano]

7x 1400mm Howitzer Artillery II (Quake L)

Domination 100MN Afterburner
Gist B-Type Large Shield Booster
Domination Shield Boost Amplifier
Heat Dissipation Field II
Ballistic Deflection Field II

4x Republic Fleet Gyrostabilizer
3x Tracking Enhancer II

Large Projectile Burst Aerator II
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
1400mm = 11.000 alpha în 16,5 s
800mm (3,2 s rof) = 2500 alpha * (16,5/3,2) = 12.000 alpha combinat în 16,5 s

Deci e aceeași frecție, doar că la 1400mm, dacă nu faci one-volley, trebuie să aștepți 16,5 s să termine ciclul, tragi iar, mai aștepți 16,5 s, și abia după poți să ataci următorul NPC. Cu 800mm e mult mai simplu. Am stabilit deja că range nu e relevant.

Iar fitul ăla nu cred că încape în PG.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
[Thrasher, thrash arti]

6x 250mm Light Artillery Cannon II (Tremor S)

1MN Afterburner II
Small Shield Booster II
Passive Barrier Compensator I

Damage Control II
Cross-Lateral Gyrostabilizer I

Small Projectile Burst Aerator I
Small Projectile Collision Accelerator I


Goes through lvl 1 jamming missions like a knife through butter :biggrin:\/
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Errr a Rifter. Range la jamming la NPCuri este în jur de 26-27km, unde poate doar un rifter cu arti s-ar descurca, dar îl handicapezi grav la tank din cauza cerințelor de powergrid. Așa Thrasherul poate sta frumos în 28.5km de unde face bucăți cam orice și unde abia ia damage. Asta atâta timp cât menții transversal up, altfel ești cam screwed.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
El în structure eu cu shields up când sunt armor tanked.. tu ce zici? :biggrin:

Dagan a fost moartea pasiunii, iar L2 nu pot face în T1 frigate/destroyer, am încercat and utterly failed, need cruiser/bc. Bleah training... Dar cred că Hurricane o să se achite perfect de îndatoriri.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Ba da, misiunile ușoare de nivel superior se pot face cu aceeași navă, dar evident nu cu caracter de 3 zile, pentru că necesită mai mult skill - și în listă, și de pilotaj. Iar cu T2 poți să sari două nivele, gen AFs pentru L3s și HACs pentru L4s, după cum știi. :smile:

Am făcut L2s cu Merlin, și L3s (și cîteva L4s la care merge blitz) cu Harpy, deci se poate.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Ce tank poți avea pe o fregată ca rifterul când ai 20 de nave din care 10 cruisere și tu aterizezi la 30km de ei și trag în tine toți la primul lock care-l faci? :biggrin: Nici cu char cu mai multe skillpoints nu poți, trebuie mai multe sloturi pentru tank, am un damage control, un adaptive plating și un small armor repper II. Mai mult de-atât... ce? :smile:

Rifterul de exemplu se bazează în PvP pe keep up transversal + get under the enemy guns. Otherwise you`re fscked, oricâte skills ai avea. Iar faction mods nu merci :tongue:

Am deja 1m SP :tongue:
 
Top Bottom