EVE Online

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Guristas dau Kinetic + Thermal.
Un Sacrilege e omnitanked peste 50% din fabrică :smile: de-aia mi se pare un tanker excelent; probabil cel mai bun cruiser-sized din EVE. Şi are şi bonuses... interesante :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Cam toate navele T1 din EVE au din fabrică rezistențe mari la pirații locali: EM/th Amarr anti-Sansha's Nation și Blood Raiders, ki/th Caldari anti-Guristas, th/ki Gallente anti-Serpentis.

Cam toate navele T2 au rezistențe crescute la tipurile principale de damage ale facțiunii opuse: ex/ki Amarr anti-Minmatar, th/ki Caldari anti-Gallente, ki/th Gallente anti-Caldari.

Minmatar par să fie o excepție, ei fiind supărați rău de tot doar pe Amarr, astfel că toate navele lor, și T1 și T2, au rezistențe anti-EM/th, ceea ce în principiu nu ajută contra piraților locali, Angel Cartel.

Întrucît pirații folosesc același tip de damage ca și facțiunea în spațiul căreia se află, anumite nave T2 sînt foarte eficiente împotriva piraților facțiunii opuse: Gallente vs. Guristas (ki), Caldari vs. Serpentis (th), Minmatar vs. Sansha's Nation (EM, cu armor tank). Amarr T2 poate să tankeze foarte ușor Angel Cartel (ex), dar fiind singura rasă care nu poate schimba tipul de damage (nici Gallente, dar ei au drone), și Angel Cartel avînd cea mai mare rezistență pe EM, nu e o idee foarte bună să te bați cu ei.

Navele T2 care primesc și bonus la rezistențe (în speță, Amarr și Caldari) pot deveni un fel de cărămizi ambulante, după cum zicea și war.

Util sau ce? :biggrin:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Sacrilege, Sacrilege, me likes Abaddon :biggrin:

Ideea este că I needz moar skillz și or crește și rezistențele, de exemplu mai am 10% resists de stors prin trăinuire Amarr Battleship IV și V, dar deocamdată sunt axat pe engineering și hull upgrades V.


Da, merg spre Paladin. Impresii? :biggrin:

Cel mai probabil pe drum o să agăț un Legion. Făcut shopping de skillz yay, amu timp să am :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Cred că trebuie să agăți mai multe, altfel te plictisești. (Asta n-a sunat prea bine.) Mă rog, ideea e că Paladin sună a „ne vedem peste doi ani”.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Mă rog, ideea e că Paladin sună a „ne vedem peste doi ani”.
This. Sau, alternativ, sună a "mama ei de navă, pot s-o pilotez dar e the sux0rz" din cauză de skills lipsă. SAU, doamne-fereşte, "Iar am pierdut un Paladin din cauză de rats" :smile:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Chiar și cel mai al dracu` training pentru Paladin durează 170d maxim, care 2 ani? :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
La mine doar Elite Core Competency durează 170 zile. Îl ai deja? :dracu:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Hu dă fac cherz about Elite Core Competency? :biggrin: Ăla include și shield shit :biggrin:

216, nu 170, soz :biggrin:

Later edit: la mine Elite Core Competency durează 133d :hmm:
 

Attachments

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
În general, când faci training, începe şi tu fain-frumos cu skill-urile unde ai cel mai mare SP/h (Int+Per în cazul tău).
Eu am neural remap pe Intelligence+Memory şi învăţ cu 2574 SP/h la orice categorie care se bazează pe asta (Electronics, Engineering, Mechanic, Science to name a few), plus alte categorii unde am un avantaj parţial (de exemplu Navigation).
În 6 luni, difereţa ar fi de... um... wait :smile:
2574-1912 face... 662... ori 24h... ori 180 zile... dă... 2859840 de skill points diferenţă, avantaj eu. Deci cam cât am eu acuma per total la Electronics :smile:
Neural remap-ul e the Holy Graal, dacă ştii să-l folsoeşti cum trebuie :smile:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Eu am neural remap available în 06.2011. Nu mă ajută cu nimic să fiu ultraexpert pe skills cu SP/h mare când eu de fapt zbor cu o găleată. My 0.02$. Oricum plănuiesc un Learning V și toate basic learning skills V, studiez cam care ar fi avantajele. :biggrin:

LE: niciun avantaj :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Cum, așa? :evil:

Attributes
Intelligence: 23,10
Perception: 23,10
Charisma: 19,80
Willpower: 23,10
Memory: 23,10

Learning
Analytical Mind
Clarity
Eidetic Memory
Empathy
Focus
Instant Recall
Iron Will
Learning
Logic
Presence
Spatial Awareness
Total Skillpoints in Group: 1.892.315

Empathy V și Presence IV le fac înainte să mă apuc de Leadership. Nu pentru că ar ajuta, ci pentru că pot. :what:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Să înțeleg că ai implanturi +5? :biggrin:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Nu, pitici pe creier.
Learning-ul peste un anumit nivel nu mai are rost, se amortizează în ani de zile. Dar mă rog, piticu'... :smile:
Eu deocamdată fac misiuni Level I pentru Caldari Navy cu caracterul #2, tocmai am primit primul L1 Storyline, yummy :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
După mine, 4/4 e cea mai bună soluție. 5/4 nu are același raport utilitate/timp, dar ajută. 5/5 e pierdere de timp, pentru că puțin îmi pasă că ceva durează 4 ani și 2 zile sau 3 ani și 350 de zile. În plus, rapiditatea în învățare te interesează cînd ai un personaj tînăr care duce primul Battleship la lvl 5, nu cînd ai deja două rase perfecte și înveți Battleship V pentru a treia.

Caldari Navy e probabil cea mai farmată corporație din joc, ceea ce înseamnă prețuri mici pentru tot ce oferă. Scuza ta care e? :biggrin:

+4, bă. :biggrin: (8+9+4)*1,10=23,1.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Mda, după lungi chinuieli, am ajuns la The Plan :goofy:

Basically, este planul cu certificates pentru Paladin, suplimentat cu training-ul necesar pentru T2 medium/large. Training-ul pentru nava per-se nu este inclus, o să zbor Abaddon-uri și Harbingere până termin cu astea :biggrin:

Let's begin :biggrin:

Skill plan for Kikusama

1. Energy Systems Operation III (3 hours, 26 minutes, 41 seconds)
2. Energy Systems Operation IV (19 hours, 29 minutes, 20 seconds)
3. Energy Systems Operation V (4 days, 14 hours, 14 minutes, 43 seconds)
4. Energy Management IV (2 days, 10 hours, 28 minutes)
5. Energy Management V (13 days, 18 hours, 44 minutes, 9 seconds)
6. Energy Grid Upgrades IV (1 day, 14 hours, 58 minutes, 40 seconds)
7. Energy Grid Upgrades V (9 days, 4 hours, 29 minutes, 26 seconds)
8. Engineering V (3 days, 6 hours, 13 minutes, 1 second)
9. Weapon Upgrades V (7 days, 15 hours, 13 minutes, 28 seconds)
10. Advanced Weapon Upgrades I (39 minutes, 40 seconds; 500.000 ISK)
11. Advanced Weapon Upgrades II (3 hours, 4 minutes, 48 seconds)
12. Advanced Weapon Upgrades III (17 hours, 25 minutes, 20 seconds)
13. Advanced Weapon Upgrades IV (4 days, 2 hours, 33 minutes, 29 seconds)
14. Advanced Weapon Upgrades V (23 days, 5 hours, 31 minutes, 35 seconds)
15. Long Range Targeting IV (1 day, 13 hours, 12 seconds)
16. Long Range Targeting V (9 days, 4 hours, 29 minutes, 26 seconds)
17. Signature Analysis IV (19 hours, 29 minutes, 20 seconds)
18. Signature Analysis V (4 days, 14 hours, 14 minutes, 43 seconds)
19. Targeting V (4 days, 14 hours, 14 minutes, 43 seconds)
20. Multitasking I (23 minutes, 32 seconds; 500.000 ISK)
21. Multitasking II (1 hour, 49 minutes, 38 seconds)
22. Multitasking III (10 hours, 20 minutes, 7 seconds)
23. Spaceship Command V (3 days, 19 hours, 20 minutes, 49 seconds)
24. Navigation V (3 days, 5 hours, 27 minutes, 59 seconds)
25. Evasive Maneuvering III (5 hours, 51 minutes, 28 seconds)
26. Evasive Maneuvering IV (1 day, 9 hours, 19 minutes, 43 seconds)
27. Evasive Maneuvering V (7 days, 20 hours, 32 minutes, 7 seconds)
28. Hull Upgrades V (7 days, 8 hours, 54 minutes, 45 seconds)
29. Shield Management III (10 hours, 20 minutes, 7 seconds)
30. Shield Management IV (2 days, 10 hours, 28 minutes)
31. Shield Management V (13 days, 18 hours, 44 minutes, 9 seconds)
32. Repair Systems V (4 days, 14 hours, 14 minutes, 43 seconds)
33. Kinetic Armor Compensation III (1 hour, 12 minutes, 35 seconds)
34. Thermic Armor Compensation III (6 hours, 53 minutes, 24 seconds)
35. Propulsion Jamming III (10 hours, 20 minutes, 7 seconds)
36. Propulsion Jamming IV (2 days, 10 hours, 28 minutes)
37. Rapid Firing IV (1 day, 8 hours, 51 minutes, 9 seconds)
38. Sharpshooter IV (1 day, 8 hours, 51 minutes, 9 seconds)
39. Motion Prediction IV (1 day, 8 hours, 51 minutes, 9 seconds)
40. Large Energy Turret II (2 hours, 34 minutes, 1 second)
41. Large Energy Turret III (14 hours, 31 minutes, 6 seconds)
42. Large Energy Turret IV (3 days, 10 hours, 7 minutes, 54 seconds)
43. Controlled Bursts IV (1 day, 8 hours, 51 minutes, 9 seconds)
44. Sharpshooter V (7 days, 17 hours, 50 minutes, 31 seconds)
45. Small Energy Turret V (3 days, 20 hours, 55 minutes, 15 seconds)
46. Small Beam Laser Specialization I (19 minutes, 50 seconds; 1.000.000 ISK)
47. Small Beam Laser Specialization II (1 hour, 32 minutes, 24 seconds)
48. Small Beam Laser Specialization III (8 hours, 42 minutes, 40 seconds)
49. Small Beam Laser Specialization IV (2 days, 1 hour, 16 minutes, 44 seconds)
50. Medium Energy Turret IV (2 days, 1 hour, 16 minutes, 44 seconds)
51. Medium Energy Turret V (11 days, 14 hours, 45 minutes, 47 seconds)
52. Medium Beam Laser Specialization I (33 minutes, 4 seconds; 3.000.000 ISK)
53. Medium Beam Laser Specialization II (2 hours, 34 minutes, 1 second)
54. Medium Beam Laser Specialization III (14 hours, 31 minutes, 6 seconds)
55. Medium Beam Laser Specialization IV (3 days, 10 hours, 7 minutes, 54 seconds)
56. Large Energy Turret V (19 days, 8 hours, 36 minutes, 19 seconds)
57. Large Beam Laser Specialization I (52 minutes, 54 seconds; 9.000.000 ISK)
58. Large Beam Laser Specialization II (4 hours, 6 minutes, 24 seconds)
59. Large Beam Laser Specialization III (23 hours, 13 minutes, 48 seconds)
60. Large Beam Laser Specialization IV (5 days, 11 hours, 24 minutes, 37 seconds)


60 skills; Cost: 14.000.000
N.B. Skill costs are based on CCP's database and are indicative only.

Menționez că ordinea nu va fi chiar aia, deoarece am în plan și alte nave pe parcurs, prin urmare o să le setez priorități diferite. Și pentru că mi-e o lene deosebită să mă apuc să fac în Word ce am făcut cu pixul în timpul liber de țigară în ultimele săptămâni, there it goes scanned :goofy:


Pagis Document2.jpg
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Protip: Dacă vrei Beam, nu îți trebuie muniție T2, deci poți să amîni Spec pentru mai tîrziu și să folosești arme meta 4 sau faction. (Pentru Pulse, în schimb, trebuie Scorch, altfel ai lolrange.)
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
M-am cam săturat de arme meta4/faction, sunt scumpe cu spume. Am totuși un stock de 16 bucăți pentru battleships, deci T2 weaps nu sunt o mare prioritate. Spec small/medium e necesară și pentru T2 large, nu doar pentru T2 ammo. Dacă te refereai la large spec, da, aia o să fie printre ultimele.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Mă refeream la următoarea chestie: armele T2 nu diferă atît de mult de meta 4, deci dacă nu îți trebuie neapărat T2 ammo, nu stai în loc de ăia 8% dmg dați de Spec. Iar pe Paladin nu îți trebuie decît 4 turele, și un Imperial Navy Tachyon Beam Laser e doar 80 m, și consumă CPU și cap mai puțin decît T2, și are dmg mod mai mare. Zic asta pentru că Large Spec durează destul de mult, plus Spec IV pentru tot ce e sub el. Pe Golem, de exemplu, nu poți să nu pui T2 pentru că îți trebuie Javelins, dar pe Paladin merge.

Asta nu înseamnă să renunți la T2, doar că poți să le lași la sfîrșit. :smile:

PS: Mie tocmai mi s-a f**** EVEMon de la o pană de curent, și a trebuit să șterg cache-ul, cu tot cu planuri. :mda:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Cum bă doar 80m? :rotf:

Eu vreau arme T2 dintr-un singur motiv: sunt ieftine. La fel și majoritatea modulelor T2 VS Meta 4. M-am cam săturat să dau 100m pe navă și 250m pe fit, e absurd, asigurarea devine un fel de "hai mi-a părut bine, mai treci pe la noi :evil:".

Până la Paladin mai e, lucrez momentan la Harbi/Abaddon ratters și mă-nspăimântă training queues :smile:

Din ce văd, ce iei pe mere dai pe pere, dacă trec pe missile ratter trebuie să trec la shield tanking activ (bleah) și la cărat sute/mii de missiles în cargohold, ceea ce nu-mi convine deloc.

Anyway, mai văd ce și cum :smile:
 
Top Bottom