EVE Online

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
I kid you not.

AB-ul e pentru parcurs distanțe mari (între acc. gates sau dacă se spawnează rats prea departe), nu pentru speed tanking, pentru că oricum nu poți să faci așa ceva cu un hipopotam ca Golem-ul. Deci în mod normal e off.

Booster-ele XL se pulsează. Sînt prea mari și au nevoie de prea multe module de cap ca să permarun. Se poate face și permarun cu alt booster, dar costă cu ~1 miliard mai mult și e inutil.

Al 4-lea BCU adaugă vreo 50 dps. E într-adevăr penalizat, dar e și singurul lucru util pe care poți să-l faci cu slotul ăla, în condițiile în care e tank suficient. Știu că pare flimsy, dar nu uita că e o navă care poate să one-volley BC și 4-5 volley BS.

[...] Mission-based Proteus [...]
Ai un mod ciudat de a scrie Tengu. :biggrin:

Neo, welcome to 0.0. :dracu:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
A small setback, ain't it? :smile:
Lasă, man, cumperi un Destroyer în 0.0 şi faci salvaging după mine în week-end.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Da` nu cumpăr destroyer în 0.0 nici bătut când am unul deja echipat full în Dodixie. Problema este alta, ăia au tras în mine până am făcut poc, apoi făceau lock pe pod. Eram dispus să dau până la 40m să mă lase-n pace, dar ei erau puși pe pocnit pod-uri :frown:

Dar da, just wasn't my day. Și era 0.3, nu 0.0 -.-

Link.

And smile, tomorrow it can be a lot worse :dracu:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Oookay, mi-am mai revenit din pierdere, momentan am revenit cu 1 battlecruiser full operațional și gata de călărit Guristas.

Skillz:
Kikusama

Attributes
Intelligence: 19,44
Perception: 25,92
Charisma: 10,80
Willpower: 16,20
Memory: 17,28

Drones
Caldari Drone Specialization
Combat Drone Operation
Drone Interfacing
Drone Navigation
Drone Sharpshooting
Drones
Gallente Drone Specialization
Heavy Drone Operation
Scout Drone Operation
Total Skillpoints in Group: 335.965

Electronics
Cloaking
Electronic Warfare
Electronics
Electronics Upgrades
Long Range Targeting
Propulsion Jamming
Sensor Linking
Signature Analysis
Survey
Target Painting
Targeting
Total Skillpoints in Group: 1.128.850

Engineering
Energy Emission Systems
Energy Grid Upgrades
Energy Management
Energy Pulse Weapons
Energy Systems Operation
Engineering
Shield Management
Shield Operation
Total Skillpoints in Group: 117.742

Gunnery
Controlled Bursts
Gunnery
Medium Energy Turret
Motion Prediction
Rapid Firing
Sharpshooter
Small Energy Turret
Small Hybrid Turret
Weapon Upgrades
Total Skillpoints in Group: 158.670

Industry
Industry
Mass Production
Mining
Production Efficiency
Refining
Total Skillpoints in Group: 24.487

Leadership
Leadership
Total Skillpoints in Group: 1.415

Learning
Analytical Mind
Clarity
Eidetic Memory
Empathy
Focus
Instant Recall
Iron Will
Learning
Logic
Spatial Awareness
Total Skillpoints in Group: 665.644

Mechanic
Armor Rigging
EM Armor Compensation
Explosive Armor Compensation
Hull Upgrades
Jury Rigging
Kinetic Armor Compensation
Launcher Rigging
Mechanic
Repair Systems
Salvaging
Thermic Armor Compensation
Total Skillpoints in Group: 367.837

Missile Launcher Operation
Bomb Deployment
Heavy Missiles
Missile Bombardment
Missile Launcher Operation
Missile Projection
Rapid Launch
Standard Missiles
Target Navigation Prediction
Torpedoes
Total Skillpoints in Group: 206.908

Navigation
Acceleration Control
Afterburner
Evasive Maneuvering
Fuel Conservation
High Speed Maneuvering
Navigation
Warp Drive Operation
Total Skillpoints in Group: 402.458

Science
Cybernetics
Infomorph Psychology
Metallurgy
Science
Total Skillpoints in Group: 55.156

Social
Connections
Negotiation
Social
Total Skillpoints in Group: 28.243

Spaceship Command
Amarr Battleship
Amarr Cruiser
Amarr Frigate
Amarr Industrial
Battlecruisers
Caldari Frigate
Covert Ops
Destroyers
Gallente Frigate
Spaceship Command
Total Skillpoints in Group: 870.073

Trade
Broker Relations
Marketing
Retail
Trade
Total Skillpoints in Group: 5.494

Total Skillpoints: 4.368.942
Total Number of Skills: 103

Skills at Level 1: 8
Skills at Level 2: 38
Skills at Level 3: 27
Skills at Level 4: 23
Skills at Level 5: 5


Acum întrebare:
Momentan termin Mechanic V, având în vedere următoarele skills (ordine oarecum ordonată):
Pentru T2 stuffs:
- jury rigging IV
- hull upgrades V

Pentru Heavy Assault Ships:
- engineering V
- weapon upgrades V
- Spaceship Command V

Apoi:
- energy grid upgrades V + advanced weapon upgrades V + battleship V => Paladin :biggrin:\/

Musai necesar: gunnery V, scout drone operation V (aceasta din urmă pentru drones T2).

Care ar fi o ordine în care mă sfătuiți să trăinui ce-am înșirat mai sus? E bine cum am gândit-o? Nu luați în considerație vă rog T2 weapons încă, fac eforturi să folosesc Meta3/4 deși mă sparg la bani.

Mulțumesc :biggrin:
 

Attachments

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
1. Forget Jury Rigging IV. Rig-urile T2 sunt obscen de scumpe.
2. Nu te arunca la T2 Battleship class până nu ai skills pentru pilotat nava aia eficient. Adică pe scurt următoarele certificate: Core Competency Elite :biggrin:, Armor Tanking Improved :biggrin:, Battleship Advanced Beam Turrets Standard.
Eu zic să te opreşti deocamdată la T2 cruisers şi să adânceşti skill-urile generale pentru ele. Cu un Zealot rupi gura la Guristas :smile:; cu un Sacrilege rupi gurile mamelor lor :smile: (dar pentru aia ai nevoie de skills++ la Missiles).
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Mă interesează în primul rând T1 Battleship. N-am înțeles încă ce e recomandat din ce am descris mai sus :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Cred că Hull Upgrades și Engineering sînt cele mai utile de acolo, urmate de Weapon Upgrades lvl 5. AWU lvl 5 aș antrena în următoarele situații: prerequisite/fit special/am antrenat restul și mă plictisesc.

Rigging nu e o idee rea, chiar dacă nu folosești rigs T2, pentru că scade din penalizări și la T1, dar nu e un skill esențial. Pe Paladin o să vrei să pui rigs T2, totuși.

Vezi că pe Paladin lumea folosește Pulse Lasers, care merg și pe Apocalypse.

war are dreptate: încearcă să mergi cu toate odată, și cînd ajungi la navele superioare să ai și Core improved sau pe acolo, mai ales că ești Amarr.

Poți să-ți faci un fit pe care ai vrea să-l folosești, și să te concentrezi pe skill-urile necesare. Dar inițial aim lowish, că dacă pui Paladin îți înșiră toate skill-urile existente, și n-ai făcut nimic.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Ok, HU V întâi apoi mai brainstormui, 10 zile îs de ajuns :biggrin:

Apocalypse sux, vreau Abaddon :biggrin:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Corect. Uite, eu cu Ishtar-ul mânc Guristas pe pâine; şi e HAC.
Ceva fittings pentru Amarr HACs:
[Zealot, Zratter]
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Capacitor Flux Coil II
Capacitor Flux Coil II

10MN Afterburner II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Focused Medium Beam Laser I, Multifrequency M
Focused Medium Beam Laser I, Multifrequency M
Focused Medium Beam Laser I, Multifrequency M
Focused Medium Beam Laser I, Multifrequency M
Focused Medium Beam Laser I, Multifrequency M

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Energy Collision Accelerator I

- Fiind laser-based, e mai slab atât la tanking, cât şi ca DPS. Dar fiindcă tot băgai tu skillz de missiles la greu, poate te coafează fit-ul de mai jos, de Sacrilege:

[Sacrilege, Zratter]
Armor Kinetic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
10MN Afterburner II

Heavy Missile Launcher I, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher I, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher I, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher I, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher I, Scourge Heavy Missile
Heavy Pulse Laser I, Multifrequency M

Medium Bay Loading Accelerator I
Medium Warhead Calefaction Catalyst I

În opinia mea, Sacrilege este un ratter excelent, poate fi folosit cu succes cam în orice PvE environment. E foarte versatil. Cele 5 Launcher Hardpoints îi oferă posibilitatea de omnidamage (vrei Kinetic damage? Încarci cu Kinetic Missiles!, etc.); bonus-urile sunt gândite special pentru ratting:
Amarr Cruiser Skill Bonus: 5% bonus to Heavy Assault Missile damage and 5% bonus to all armor resistances per level
Adică ai 25% armor resistances bonus dintr-un foc, plus tragi mai cu zvâc în NPCs.
Heavy Assault Ship Skill Bonus: 5% reduction of capacitor recharge time and 5% bonus to Missile Launcher rate of fire per level
Ruşine! Îţi dă cap recharge moca, plus rate of fire. E adevărat, îţi trebuie Heavy Assault Ship la Level 4 cel puţin, dar cât ia, 4-5 zile... şi merită.
Eu te-aş sfătui să mergi în EVEMon, să cauţi Sacrilege, să pui într-un plan toate prerequisites şi să te ţii de el. În maxim o lună jumate rupi rats cam din orice locaţie.
...Şi chiar dacă aterizăm înapoi în Empire, iacă ne lipim şi facem misiuni L4 împreună, cu 2x HAC faci un L4 în juma' de ceas.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Sacrilege are bonus doar pe HAMs, nu și pe HMs, iar diferența de range e semnificativă.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
True, nu le am cu missile stuff. N-am folosit niciodată, deşi sunt excelente pentra ratting, dar deh, Gallente am vrut, Gallente am... căpătat... :smile:
Anyway, adevărat că HAM-urile au range foarte scurt (sub 20 km la level V, probabil sub 18 km la skills mai joase or something) - dar nimic nu te împiedică să te apropii de ei.
Interesant (şi testat de mine contra Guristas) e că nu ai nicio problemă cu transversal velocity contra missiles. În sensul că am dat approach către un NPC, de la vreo 50 km la 12 km, n-a crescut damage-ul lui cu nimica. Diferenţă zero. Pe când contra rails, e sinucidere să faci aşa ceva.
Ergo, contra Guristas, un Sacrilege stll rules, cu menţiunea că trebuie să se apropie sensibil de inamic. La 610 m/s max speed, nu e mare lucru. Eu, spre exemplu, trebuie să mă apropii la 12 km ca să folosesc railguns.

Refit:

[Sacrilege, Zratter]
Armor Kinetic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
10MN Afterburner II

Heavy Assault Missile Launcher I, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher I, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher I, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher I, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher I, Terror Assault Missile
Heavy Beam Laser II, Multifrequency M

Medium Bay Loading Accelerator I
Medium Warhead Calefaction Catalyst I



Fiindcă fiecare faction are câte 2 HACs, m-am holbat la un Deimos şi am venit cu următorul setup:

[Deimos, Guristas Armor Ratter]
Armor Kinetic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Medium Armor Repairer II
Damage Control II
Reactor Control Unit II

10MN Afterburner II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

250mm Railgun II, Antimatter Charge M
250mm Railgun II, Antimatter Charge M
250mm Railgun II, Antimatter Charge M
250mm Railgun II, Antimatter Charge M
250mm Railgun II, Antimatter Charge M
[empty high slot]

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Hybrid Collision Accelerator I


Vespa II x5


Mai am mult până să îl pot folosi eficient, fiindcă nu schimb neural remap-ul către Spaceship Command/Gunnery deocamdată. Vreau întâi să fac următoarele:
- XXX Armor Compensation Level V (pentru toate: EM, Kin, Therm, Exp); motiv: Type-A Energized Plating (de la orice complex) dau bonus mai bun decât T2 Armor Hardeners; costă mai mult dar nu consumă capacitor. Excelente pentru ratting.
- Tot ce e în categoria Navigation la Level IV cel puţin. Asta înseamnă Jump Drive Operation V, Calibration IV şi Jump Fuel Conservation IV. Restul sunt OK.
- XXX Shield Compensation V (pentru toate: EM, Kin, Therm, Exp); acelaşi motiv ca la Armor Compensation :smile: ...plus Shield Compensation V (deocamdată la 4, dar fiecare picătură de capacitor contează)
- Long Distance Jamming V (pentru Heavy Interdictor!)
- Sensor Linking V (pentru Recon Ship)
...etc, etc.
Uf, skilu' meu... :smile:
În aceeaşi ordine de idei, caracterul ălălalt (de care se întreabă toată lumea ce dracu fac cu el) învaţă Jump Drive Calibration V. Mai are... 25 de zile :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Asta pentru că rachetele nu au tracking și optimal range: lovesc întotdeauna dacă ținta se află < max range (= velocity * flight time - ~5% ca să compensezi accelerația). Au doar explosion velocity și radius, deci dacă ai menținut viteza constantă și nu te-a „pictat” nimeni, a rămas și damage-ul constant între max range și point blank sau unde erai.

Pe Sacrilege aș pune un TP și un BCU.

Skill-urile de Shield Compensation sînt inutile, pentru că la scut nu ai echivalent EANM care să beneficieze de ele, iar dacă ajungi să ți se dezactiveze hardenerele active, ăia 3% n-o să te salveze. Eu le antrenez la lvl 3 pentru certificat. :goofy:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Skill-urile de Shield Compensation sînt inutile, pentru că la scut nu ai echivalent EANM care să beneficieze de ele
Well... what can I say? EFT zice că some items are affected. Exemplu.
MSA2.png
Știu că nu este un omni, dar nici nu mă interesa așa ceva; ce mă interesează este să înlocuiesc active hardeners cu ceva module pasive din complexe.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Skill-urile de Shield Compensation sînt inutile, pentru că la scut nu ai echivalent EANM care să beneficieze de ele, iar dacă ajungi să ți se dezactiveze hardenerele active, ăia 3% n-o să te salveze. Eu le antrenez la lvl 3 pentru certificat. :goofy:
Mda, np, certificatele alea mi se par o panaramă imho. La ce naiba folosești shields când ești armor tanking nu știu, poate doar să mai tragi cu laserele până să trebuiască să dai drumul la armor repairers :goofy:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Te referi la Paladin?
Nu-ţi cere shields...
Sau ai vrut să zici altceva şi n-am înţeles eu :smile:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Era vorba de certificatele de Core... something, care cer musai shielrd compensation și shield management, care-s fix pix pentru armor tanking :biggrin:


Later edit: ce mă seacă pe mine este lipsa spațiului/bw pentru drone la navele Amarr. Adică în principiu și ăsta e un motiv pentru care vreau un battleship pentru ratting, există multiple metode de a-ți scădea signature radius :dracu: pentru că sunt sătul să alerg după NPCuri să-mi intre-n range-ul tunurilor. De exemplu, la tunurile care le am pe Harbinger acum, cu loadout de Imperial Navy Multifrequency M, am range optimal 6322m. Evident dau ca trenu` la range-ul ăla, dar e patetic cât mă chinuiesc să mă apropii de ăla doar cu AB II :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
war, ca să echivalezi la rezistențe un hardener activ meta 5 (T2) îți trebuie unul pasiv meta 12 (Pithum B-Type sau officer) cu X shield compensation @ lvl 5. Eu zic că nu merită.

Neo, certificatele Core sînt generale, adică și pentru Caldari. :biggrin: Și oricum unele sînt aiurea: la Golem, de exemplu, zice Advanced Cruise Launchers, cînd el folosește de fapt (dacă nu ești ultimul luzăr :tongue:) torpile.

Pentru range ai putea să schimbi cu beam lasers, dar nici cu alea nu treci de 15 km cu Multifrequency. Și, man, sper că ești bogat dacă folosești IN Multifrequency pe Harbinger. :biggrin: Cred că știi că doar cristalele T1 sînt indestructibile; alea faction țin 4000 de salve, iar T2 țin 1000.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Viața-i prea scurtă să-mi fac io probleme cu alea, oricum nu prind 4000 de salve până să mă-ncalece vreunu (sau mai mulți). Măcar mor cu el de gât :biggrin:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
war, ca să echivalezi la rezistențe un hardener activ meta 5 (T2) îți trebuie unul pasiv meta 12 (Pithum B-Type sau officer) cu X shield compensation @ lvl 5. Eu zic că nu merită.
Ai uitat că eu sunt tanker până la moarte? :smile:
N-ai spus în ce fel nu merită:
- ca skill learning time? Oricum nu am ceva mai bun de făcut, why not?
- ca preţ? 2 zile de ratting câte 2-3 ceasuri pe zi mi-au adus 120M în cont, enough pentru 4 module A-Type if I play my cards right.
Strict din punct de vedere tanking, adică ignorând preţ şi skill time, e avantajos: gândeşte-te că astea sunt module pasive, consumă fix 0 capacitor (ca bonus, şi mai puţin CPU), adică ajungi să înlocuieşti energy rigs cu armor rigs sau weapon rigs. În cazuri mai speciale (omnitanking, 4 module) poţi de exemplu să foloseşti loadout-ul de mai jos...

[Tengu, Rupe Fashul]
Damage Control II
Beta Reactor Control: Capacitor Flux I
Domination Ballistic Control System
Domination Ballistic Control System

Gistum A-Type Magnetic Scattering Amplifier
Gistum A-Type Heat Dissipation Amplifier
Gistum A-Type Kinetic Deflection Amplifier
Gistum A-Type Explosion Dampening Amplifier
Domination 10MN Afterburner
Domination Large Shield Booster
Domination Shield Boost Amplifier

Heavy Missile Launcher II, Scourge Precision Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Precision Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Precision Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Precision Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Precision Heavy Missile

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Anti-EM Screen Reinforcer I
Medium Core Defence Field Extender I

Tengu Defensive - Amplification Node
Tengu Electronics - Obfuscation Manifold
Tengu Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay
Tengu Propulsion - Fuel Catalyst


Deci ăsta de mai sus e cap stable la 43%; dacă înlocuiesc modulele pasive cu shield hardeners, capacitorul ţine 3m 24s şi nici nu îl încape CPU-ul.
L-am mânărit un pic şi ăsta e counterpart-ul cu module active:

[Tengu, Omnishielder activ]
Capacitor Flux Coil II
Capacitor Flux Coil II
Ballistic Control System II
[empty low slot]

Photon Scattering Field II
Heat Dissipation Field II
Ballistic Deflection Field II
Explosion Dampening Field II
Domination 10MN Afterburner
Domination Large Shield Booster
Domination Shield Boost Amplifier

Heavy Missile Launcher II, Scourge Precision Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Precision Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Precision Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Precision Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Precision Heavy Missile

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Anti-EM Screen Reinforcer I
Medium Core Defence Field Extender I

Tengu Defensive - Amplification Node
Tengu Electronics - Obfuscation Manifold
Tengu Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay
Tengu Propulsion - Fuel Catalyst


După cum se vede, am rămas în pană de idei ce să pun într-un low slot: ăla nu încape, ălălalt nu încape... :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Ămm, e o combinație de learning, preț și utilitate, dpmdv. :smile:

Așa, here we go:

1. Un Drake full-passive iese mai bine decît Tengu ăla la toate capitolele (mai puțin agilitate) și costă maximum 50m, nu 650. Tot nu-i destul? Atunci un Nighthawk face toate astea mai bine decît un Drake pentru 150m.

[Drake, să zicem...]
Ballistic Control System II
Beta Reactor Control: Shield Power Relay I
Beta Reactor Control: Shield Power Relay I
Beta Reactor Control: Shield Power Relay I

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Photon Scattering Field II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I


2. Tengu ăla e cît se poate de activ cît timp e bazat pe SB. Iar dacă vrei tank cu consum redus, în loc să bagi banii în hardenere pasive cu tank activ, bagă-i într-un SB care să consume mai puțin cap, și pune hardenere active. :smile:


3. Dacă vrei tanking pasiv cu aceleași stats (și mai ieftin), vezi 1., dacă vrei cu stats de tanking mai bune (dar care tot nu o să omoare nimic), îți trebuie ceva de genul:

[Tengu, dar de ce?]
Beta Reactor Control: Shield Power Relay I
Beta Reactor Control: Shield Power Relay I
Beta Reactor Control: Shield Power Relay I
Beta Reactor Control: Shield Power Relay I
Beta Reactor Control: Shield Power Relay I

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Photon Scattering Field II
Invulnerability Field II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile

Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I

Tengu Defensive - Supplemental Screening
Tengu Electronics - CPU Efficiency Gate
Tengu Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay
Tengu Propulsion - Fuel Catalyst


4. După cum se vede, nu ai cu ce să înlocuiești Invulnerability Field dacă vrei omnitank, pentru că trebuie să dai jos încă trei module ca să pui hardenere specifice, iar per total o să iasă mai slab. Omnitank obții întotdeauna cu hardener pentru rezistența cea mai slabă + hardener(e) omni.


5. Vrei dps + tank + agilitate? Tengu se descurcă foarte bine cu layout 6/6/4, care e și cel mai folosit. Dacă vrei să exagerezi cu tank-ul, merge și 6/7/3, dar nu e necesar.

[Tengu, pentru oameni normali]
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Power Diagnostic System II

10MN Afterburner II
Gistii B-Type Small Shield Booster
Gistii B-Type Small Shield Booster
Domination Shield Boost Amplifier
Ballistic Deflection Field II
Ballistic Deflection Field II

Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile

Medium Warhead Rigor Catalyst II
Medium Warhead Rigor Catalyst I
Medium Hydraulic Bay Thrusters II

Tengu Defensive - Amplification Node
Tengu Electronics - Dissolution Sequencer
Tengu Engineering - Augmented Capacitor Reservoir
Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay
Tengu Propulsion - Fuel Catalyst


6. But, but, but, sînt obscen de bogat...

[Tengu, ok then...]
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Power Diagnostic System II

Domination 10MN Afterburner
Pithum A-Type Medium Shield Booster
Caldari Navy Shield Boost Amplifier
Caldari Navy Invulnerability Field
Caldari Navy Invulnerability Field
Cap Recharger II

Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Terror Assault Missile

Medium Warhead Rigor Catalyst II
Medium Warhead Rigor Catalyst I
Medium Capacitor Control Circuit II

Tengu Defensive - Amplification Node
Tengu Electronics - Dissolution Sequencer
Tengu Engineering - Augmented Capacitor Reservoir
Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay
Tengu Propulsion - Fuel Catalyst


7. BCU-urile Domination sînt la fel ca T2-urile, dar cu CPU mai mic. Ori pui CN/DG (stats identice), ori rămîi la T2. Și cred că e valabil și pentru LSB.

8. Motivul pentru care ai probleme de CPU e că LSB e prea mare pentru Tengu. Pune medium sau 2x small sau un singur small mai jmeker.

End. :happydork:
 
Top Bottom