EVE Online

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
Mai nou, mă obsedează Amarr; I blame Neo. :tongue:

Tu tot n-ai zis cum te cheamă prin Eve :biggrin: Da` presupun că ești Gallente dacă tot bâguiai pe-aci cu Proteus/Ishtar.


Eu când am ales rasa and stuff am făcut-o pe principiul "this is cool", faptul că m-am ales cu armor tanking și leizărz l-am realizat mai târziu, când trăinuiam și io railguns luându-mă după alții (I blame takedu here :biggrin:). După care am aflat care-i treaba cu rase/bloodlines și am revenit la oile mele, fără să-mi pară rău :biggrin:

Legion e mișto grav, da` mai curge apă pe Dunăre până să ajung eu acolo. Dar cred că o să merg în direcția aia mai degrabă decât Paladin :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Păi dacă te bălăngăni aşa printre facţiuni... :smile: veci n-o să te specializezi în ceva.

You be correct. :smile: Le-am încercat pe toate pînă la un anumit nivel, și concluziile ar fi astea:

Caldari îmi plac pentru shield tank și rachete, dar au niște nave oribile ca aspect (call me superficial, dar nu pot să joc cu ceva la care nu-mi place să mă uit), exceptînd Harpy, Scorpion și Chimera. Cu modele grafice noi, ar fi rasa mea preferată.

Gallente sînt interesanți ca backstory, și îmi place Ishtar, dar în rest au nave la fel de oribile, și au și cele mai impractice arme posibile: drone, care trebuie antrenate o veșnicie și presupun micromanagement, și hibride, care sînt penale oricum le-ai lua.

Minmatar iar sînt mișto ca backstory, au arme tari și parțial shield tanks, și printre cele mai tari assault ships din joc, atît ca aspect, cît și ca utilizare. Dar în rest e tragedie la design. Mi se pare că tre' să fii masochist să zbori cu Stabber sau Tempest (lista e mult mai lungă, astea mi-au venit acum). Dar au cele mai mișto avatare. :biggrin:

Amarr au de departe cele mai mișto nave din joc (suficient să te uiți la Vengeance și Damnation), au și arme tari, iar linia Khanid folosește rachete. Problema e că armele lor principale sînt limitate ca tip de damage, și au probabil cel mai penal strategic cruiser din joc.

Ca preferințe, acum ar fi Amarr, Caldari, Minmatar, Gallente. Cu overhaul grafic ar fi Caldari, Minmatar/Amarr, Gallente.

(No offence to fellow capsuleers, e doar o părere.)

Dar, mă rog, CCP în loc să echilibreze armele și să aducă jocul în 2010 grafic, acum lucrează la avatare. :goofy:

Neo, am și Gallente și Caldari. Am avut și Minmatar. Amarr nu încă, pentru că mi s-au părut lame la backstory :biggrin: - adică și-au luat-o și de la Jovians, și de la Gallente, care sînt mult mai mici decît ei, și de la Minmatar. Noroc că cu Caldari sînt aliați. :goofy:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
Minmatar scum :biggrin:

Navele minmatar mai au puțin și se dezmembrează, toate sunt penibile ca aspect imho, de parcă cineva a pus schela și s-a plictisit să adauge și armor plates, prin urmare au "slapped on" niște motoare și there we go :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Cam asta era ideea: ca foști sclavi ce se află, au nave ruginite, făcute din bucăți.

Caldari sînt rasa militaristă, navele sînt ascuțite, metalice; au mers pe utilitate, nu pe aspect. Cică Caldari Navy, best navy, deși e cea mai mică facțiune. :kul:

Amarr se cred top dog, au nave simetrice, lucioase și opulente.

Gallente au nave rotunjite, cu aspect organic. Din Dominix te aștepți să iasă Zergi. :goofy:

Faza e că puteau să facă toate astea mai cu stil. Adică compară asta cu asta. :goofy:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
Din Dominix mai degrabă te aștepți să auzi "prepare to be assimilated" but that`s just me maybe :biggrin:

Amarr nu au chiar toate navele simetrice, vezi electronic attack frigates și cruiserul Omen de exemplu :smile:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Păi uite aşa se vede că preferinţele fiecăruia diferă.
Eu am ales Gallente la mişto, fiindcă eram bâtă şi m-a indus în eroare bloodline-ul (Gallente/Gallente/Miners); voiam să mă fac miner, după aia m-am prins că minerii din EVE n-au nicio treabă cu ce aveam eu în cap. Oh well, dacă tot am plecat pe tipul ăsta de caracter, am... continuat. 16.6M Skillpoints mai târziu, pot să zic că nu-mi pare rău :smile:
Navele sunt... um, suportabile. Urâţele, dar nicidecum în aşa hal de urâte ca şi cele Caldari.
Cele mai interesante nave Gallente (ca design) sunt:
- Myrmidon - pentru mine e fascinantă o navă orientată pe verticală.
- Catalyst - again, fascinant faptul că e extrem de ne-simetrică.
Ar mai fi Moros :smile:

Al doilea caracter este Minmatar tocmai fiindcă îmi place design-ul navelor lor.
Spre exemplu, Rifter-ul arată excelent, seamănă niţel cu pod racer-urile din Star Wars Episode 1 :smile:
Mă rog, overall mi se par cele mai simpatice nave din EVE.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Eu mă întreb de ce mai țin ancestries, că oricum nu mai afectează nimic.

Dap, am uitat de Myrmidon; arată decent. Moros nu îmi place, și oricum nu intenționez să îmi iau dread.

Nevertheless, can't touch this.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Poza aia îmi aduce amintele de filmele cu piraţi, când trăgeau ăia cu tunurile pe mare. Fast forward f'o 1000 de ani şi ajungi la poză :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
^ Space pirates representing. :goofy:


[Legion, Assault Optimization]
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Corpum A-Type Medium Armor Repairer
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II
RADAR Backup Array II

Domination 10MN Afterburner
Target Painter II
ECCM - Radar II
ECCM - Radar II

Heavy Assault Missile Launcher II, Fulmination Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Fulmination Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Fulmination Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Fulmination Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Fulmination Assault Missile

Medium Bay Loading Accelerator I
Medium Hydraulic Bay Thrusters I
Medium Rocket Fuel Cache Partition I

Legion Defensive - Nanobot Injector
Legion Electronics - Dissolution Sequencer
Legion Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Legion Offensive - Assault Optimization
Legion Propulsion - Fuel Catalyst
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Moar legionz. :smile:

[Legion, laz0r powah]
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II

10MN Afterburner II
Stasis Webifier II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Heavy Pulse Laser II, Scorch M
Heavy Pulse Laser II, Scorch M
Heavy Pulse Laser II, Scorch M
Heavy Pulse Laser II, Scorch M
Heavy Pulse Laser II, Scorch M

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Auxiliary Nano Pump II
Medium Auxiliary Nano Pump II

Legion Defensive - Nanobot Injector
Legion Electronics - Tactical Targeting Network
Legion Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Legion Offensive - Liquid Crystal Magnifiers
Legion Propulsion - Fuel Catalyst


[Legion, Khanid stylez]
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II

10MN Afterburner II
Target Painter II
Target Painter II
Large Capacitor Battery II

Heavy Assault Missile Launcher II, Torrent Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Torrent Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Torrent Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Torrent Assault Missile
Heavy Assault Missile Launcher II, Torrent Assault Missile

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Auxiliary Nano Pump II
Medium Auxiliary Nano Pump II

Legion Defensive - Nanobot Injector
Legion Electronics - Tactical Targeting Network
Legion Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Legion Offensive - Assault Optimization
Legion Propulsion - Fuel Catalyst


Prin comparație cu altele, nu e extraordinar, dar atributele în sine nu sînt rele.
 

Attachments

  • Launcher.jpg
    Launcher.jpg
    124.6 KB · Views: 12
  • Laser.jpg
    Laser.jpg
    114.7 KB · Views: 11

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Păi depinde ce vrei să faci cu el. Că nu mă prind din fitting. Pare ratter pentru anomalies, mai ales ăla cu rachete.
Eu, după cum ziceam, prefer navă cu destinaţie bine definită, nu all-in-one. Ori pure ratter, ori DPS dealer, or assist, ori tackler... nu 3 în 1, ca detergentul.
Bine, dacă eşti solo-er, dacă eşti într-o corporaţie de mineri şi vrei să faci altceva sau chestii de genul, atunci n-ai de ales, dar noah... EVE nu e single-player :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
war, WH C3 (nu consumă muniția, deci nu ești dependent de stații), L4 în highsec sau lowsec (cu ECCM, am pus pe pagina anterioară), anomalies, plex. Varianta HPL e probabil mai eficientă vs. Blood/Sansha, iar HAM vs. restul.

Sînt de acord cu detergentul în cazul în care trebuie să faci compromisuri, dar vorbim de o navă care știe 500 dps și 600-900 omnitank, și pînă la 1200 specific, în funcție de module. Că vrei în grup e altceva :embarassed:, dar de ce aș vrea nave specializate cînd pot să fac totul cu una? :embarassed: În plus, poți să schimbi Tactical Targeting Network cu Emergent Locus Analyzer, dai jos un med și pui un probe launcher și nu mai trebuie să schimbi navele pentru scanat.

PS: Vrea cineva un Raven Navy Issue cu 3x Warhead Rigor Catalyst? Sînt dispus să îl las ușor sub 500 m (acum se vînd cu 550 m). Tell your friends. :biggrin:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Sînt de acord cu detergentul în cazul în care trebuie să faci compromisuri, dar vorbim de o navă care știe 500 dps și 600-900 omnitank, și pînă la 1200 specific, în funcție de module.
În ce condiţii? All skills at level V şi faction shit pe navă. Granted, un T3 fără faction shit e cam de caca, zic unii, da' eu nu-s de acord. Exemplu: Raven Navy Issue-ul tău face 500M gol, Proteus-ul meu face 400M cu tot cu cele 5 subsisteme.

Am ataşat un Guristas Tanker loadout pentru Proteus, cu 2XMAR, cap stable la skill-urile mele actuale.
Numărul de sub Defence este cât DPS tankează contra 50-50% damage Thermal + Kinetic.
Thermal only tankează 1733 DPS; Kin only tanchează 2831 DPS.
Are buffer arhisuficient pentru ceva blast, în caz că apare. Cel mai slab e tanked împotriva Explosive Damage, dar contra Guristas nici nu e nevoie.
Şi da, are 2 module faction, e drept, dar tot ce e expus acolo pot pilota şi deţin. Ce vezi tu acolo ca loadout nu e wishlist :smile:, e the real thing.

Şi fiindcă veni vorba de skills...

Zdrahonul Gallentor

Attributes
Intelligence: 30,80
Perception: 18,70
Charisma: 17,60
Willpower: 18,70
Memory: 24,20

Corporation Management
Anchoring
Total Skillpoints in Group: 4.243

Drones
Amarr Drone Specialization
Caldari Drone Specialization
Combat Drone Operation
Drone Durability
Drone Interfacing
Drone Navigation
Drone Sharpshooting
Drones
Gallente Drone Specialization
Heavy Drone Operation
Mining Drone Operation
Minmatar Drone Specialization
Scout Drone Operation
Sentry Drone Interfacing
Total Skillpoints in Group: 2.376.268

Electronics
Cloaking
Cynosural Field Theory
Electronic Warfare
Electronics
Electronics Upgrades
Long Range Targeting
Multitasking
Propulsion Jamming
Sensor Linking
Signature Analysis
Survey
Target Painting
Targeting
Weapon Disruption
Total Skillpoints in Group: 1.661.204

Engineering
EM Shield Compensation
Energy Emission Systems
Energy Grid Upgrades
Energy Management
Energy Systems Operation
Engineering
Explosive Shield Compensation
Kinetic Shield Compensation
Shield Compensation
Shield Emission Systems
Shield Management
Shield Operation
Shield Upgrades
Tactical Shield Manipulation
Thermic Shield Compensation
Total Skillpoints in Group: 2.132.634

Gunnery
Advanced Weapon Upgrades
Controlled Bursts
Gunnery
Large Hybrid Turret
Medium Hybrid Turret
Medium Projectile Turret
Motion Prediction
Rapid Firing
Sharpshooter
Small Blaster Specialization
Small Energy Turret
Small Hybrid Turret
Small Projectile Turret
Small Railgun Specialization
Surgical Strike
Trajectory Analysis
Weapon Upgrades
Total Skillpoints in Group: 1.769.805

Industry
Industry
Mass Production
Mining
Production Efficiency
Refining
Total Skillpoints in Group: 88.084

Leadership
Armored Warfare
Information Warfare
Leadership
Siege Warfare
Skirmish Warfare
Total Skillpoints in Group: 32.487

Learning
Analytical Mind
Clarity
Eidetic Memory
Empathy
Focus
Instant Recall
Iron Will
Learning
Logic
Presence
Spatial Awareness
Total Skillpoints in Group: 1.470.825

Mechanic
Armor Rigging
Astronautics Rigging
Drones Rigging
Electronic Superiority Rigging
EM Armor Compensation
Energy Weapon Rigging
Explosive Armor Compensation
Frigate Construction
Hull Upgrades
Hybrid Weapon Rigging
Industrial Construction
Jury Rigging
Kinetic Armor Compensation
Launcher Rigging
Mechanic
Nanite Operation
Projectile Weapon Rigging
Repair Systems
Salvaging
Shield Rigging
Thermic Armor Compensation
Total Skillpoints in Group: 1.464.922

Missile Launcher Operation
Missile Bombardment
Missile Launcher Operation
Rapid Launch
Rockets
Standard Missiles
Target Navigation Prediction
Total Skillpoints in Group: 303.837

Navigation
Acceleration Control
Afterburner
Evasive Maneuvering
Fuel Conservation
High Speed Maneuvering
Navigation
Warp Drive Operation
Total Skillpoints in Group: 1.988.550

Science
Archaeology
Astrometric Acquisition
Astrometric Rangefinding
Astrometrics
Cybernetics
Hacking
Infomorph Psychology
Science
Thermodynamics
Total Skillpoints in Group: 375.962

Social
Connections
Criminal Connections
Diplomacy
Fast Talk
Military Connections
Negotiation
Political Connections
Social
Total Skillpoints in Group: 257.263

Spaceship Command
Assault Ships
Battlecruisers
Covert Ops
Destroyers
Electronic Attack Ships
Gallente Battleship
Gallente Cruiser
Gallente Frigate
Gallente Industrial
Gallente Strategic Cruiser
Heavy Assault Ships
Interceptors
Minmatar Frigate
Spaceship Command
Total Skillpoints in Group: 2.600.945

Subsystems
Gallente Defensive Systems
Gallente Electronic Systems
Gallente Engineering Systems
Gallente Offensive Systems
Gallente Propulsion Systems
Total Skillpoints in Group: 189.020

Trade
Broker Relations
Contracting
Marketing
Retail
Trade
Total Skillpoints in Group: 45.659

Total Skillpoints: 16.761.708
Total Number of Skills: 172

Skills at Level 1: 9
Skills at Level 2: 29
Skills at Level 3: 48
Skills at Level 4: 44
Skills at Level 5: 27

Na şi-un skillchart, ataşat :smile:
 

Attachments

  • Proteus - Guristas Armor Tanker.jpg
    Proteus - Guristas Armor Tanker.jpg
    139.6 KB · Views: 16
  • Zdrahonul Gallentor Skillchart - 2010-AUG-01.png
    Zdrahonul Gallentor Skillchart - 2010-AUG-01.png
    66.8 KB · Views: 14

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
That is just e-peen boast, io am 3.8m SP cu totul -.-
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Nu man, alţii au 200M Skillpoints, nu e vorba de asta, e doar ca să se vadă cam încotro mă îndrept cu skill-urile şi pe ce pun baza. Poţi să vezi că nu prea am pus accentul pe Gunnery şi că încerc să ţin categoriile echilibrate. Nu cantitatea totală contează, ci cum se împart. Că degeaba ai 10M skillpoints în Gunnery, dar îţi ia 1 minut până întorci un BS pe loc şi acelaşi BS îţi pică precum musca la primul volley că nu poţi să faci tanking de niciun fel.
Same goes the other way around :smile: - prea mult tanking şi nimic pe Gunnery şi Spaceship Command... şi ajungi ca şi caracterul meu al doilea, care tot ce poate e să piloteze nave de transport şi freighters :smile: (dar asta e o chestie intenţionată, am planuri pe termen lung cu el).
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Mie mi se pare că lumea supraestimează all lvl 5. Dacă era titan mai ziceam, dar e un amărît de cruiser: îți ia 6 luni să ajungi la skill-uri foarte bune de core/tank/gank pentru așa ceva. Armor tanking perfect cu module active înseamnă Hull Upgrades V (2) și Repair Systems V (1). Atît, 12 zile cu totul.

În continuare nu înțeleg ce e atît de inaccesibil la modulele meta 5+: eu am cumpărat tot felul de prostii faction și deadspace, și un shield booster officer cu primul personaj (pînă în 5m SP), pe bani din misiuni în highsec. Cît e un tank pimp? 300m, în condițiile în care faci 30 pe oră în cel mai rău caz?

În altă ordine de idei, /facepalm. Guristas au 79% ki și 18% th. Înlocuiește EANM cu un hardener kinetic. Btw, la ce îți trebuie 2000+?
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
În altă ordine de idei, /facepalm. Guristas au 79% ki și 18% th. Înlocuiește EANM cu un hardener kinetic. Btw, la ce îți trebuie 2000+?

Și 3% aruncă cu pietre? :biggrin:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Mie mi se pare că lumea supraestimează all lvl 5. Dacă era titan mai ziceam, dar e un amărît de cruiser: îți ia 6 luni să ajungi la skill-uri foarte bune de core/tank/gank pentru așa ceva. Armor tanking perfect cu module active înseamnă Hull Upgrades V (2) și Repair Systems V (1). Atît, 12 zile cu totul.
Sigur, dacă scapi din vedere cap issues and a whole lot of other things.
Eu am renunţat să mă mai bazez pe All Level V de când am făcut fittings cu All Level V, apoi am luat modules, şi hop surpriză, ba nu ajungea capacitorul, ba energy, ba CPU...
Nu e chiar aşa de simplu, man, ce naiba, amândoi ştim asta.

În continuare nu înțeleg ce e atît de inaccesibil la modulele meta 5+: eu am cumpărat tot felul de prostii faction și deadspace, și un shield booster officer cu primul personaj (pînă în 5m SP), pe bani din misiuni în highsec. Cît e un tank pimp? 300m, în condițiile în care faci 30 pe oră în cel mai rău caz?
Poate nu ne uităm la preţuri în aceleaşi locuri...
Un Core A-Type EANM e 350M prin EVE... ca să nu mai vorbim de A-Type MARs... toate astea fac f'un miliard ISK.
În altă ordine de idei, /facepalm. Guristas au 79% ki și 18% th. Înlocuiește EANM cu un hardener kinetic. Btw, la ce îți trebuie 2000+?
Nici vorbă. Fix din cauza asta (lipsă EANM) am pierdut un Ishtar dintr-o singură lovitură într-un plex Sansha, unde s-a combinat 10% Explosive Resist cu 13.500 Explosive damage de-a rezultat un instapop. Şi ăla era 150M cu tot cu rigs şi modules. Ăsta e 400M chior. Noway.
2000+ trebe pentru complexe 8/10 or higher.
Am deja kin resist 95,2% = 2831 DPS tank la skill-urile mele (3073 cu All Level V). Cred că ajunge :smile:
 
Top Bottom