EVE Online

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
Dude relax :biggrin: Momentan îs cantonat în 0.0 într-un POS al noii alianțe, că dacă fail și ăștia, n-o să pot să-mi iau navele echipate T2 de-aci, cumpărate la reduceri de la un fellow alliance member. Mă miram eu că-s așa ieftine când am văzut 48 jumps pe contract -.-
A, și pierdut un Harbringer la undocking, că eu echipasem un plating de 800mm și tunurile și aveam cârca de skillbooks în cargo hold. Am zis că 4 jumps (unde aveam Imperial Navy Multifrequency M -.-) nu mi se poate întâmpla nimic. Uite că era wardec și m-a ars un bulangiu într-un proteus și nici măcar nu puteam să trag în el :frown: Nu mai spun că am dat drop la aproape 8/15 skillbooks, 3 medium turrets meta 4, etc. Dar o să-l găsesc, np, și-o să vedem ce mai rămâne din Proteusul lui după ce-o să-nghită un bombardament ca la carte :mad:

Navele luate la ofertă :biggrin: :


[Harbinger]
Heavy Pulse Laser II x7

10MN MicroWarpdrive I
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Heat Sink II
Armor Kinetic Hardener II
Medium Armor Repairer II
Heat Sink II
Damage Control II
Armor Kinetic Hardener II

Vespa II



[Apocalypse, Phoenix]

8x Mega Pulse Laser II

3x Cap Recharger II
Tracking Computer I

Large Armor Repairer II
2x Heat Sink II
2x Armor Kinetic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Beta Reactor Control: Capacitor Power Relay I

Large Energy Collision Accelerator I
Large Capacitor Control Circuit I

7x Vespa II

1x Optimal Range (cargo)

Din păcate pentru fitting-ul de battleship, 89d training time, fk me sideways :mda: Ce e bine e că am vro 3d să pot să zbor cu ea, sper să n-o fac bucățele :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Ești cumva în Venal sau pe aproape?

Eniuei, mîndru posesor de:

[Ishkur, Mini Dominix]
Coreli C-Type Small Armor Repairer
Damage Control II
Shadow Serpentis Energized Reactive Membrane

Coreli C-Type 1MN Afterburner
Small Capacitor Battery II
Cap Recharger II

75mm Gatling Rail II, Antimatter Charge S
75mm Gatling Rail II, Antimatter Charge S
75mm Gatling Rail II, Antimatter Charge S
Dark Blood Small Nosferatu

Small Anti-EM Pump I
Small Anti-Explosive Pump I


Hobgoblin II x5
Warrior II x4


Am renunțat la varianta shield tanked, asta fiind mai versatilă, în sensul că poți să pui pe ea un scrambler și blastere, și să ieși la vînat Neo. :biggrin:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
Sunt în Branch, în ultimul sistem din nord, la mama dreq, de mi-e și lene să mă undockui :biggrin: No chance să mă ajungi pe-acolo, avem warp disruptors pe o rază de cel puțin 6 sisteme :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Ai văzut că știu? :tongue: Branch e lîngă Venal. Dar știi de ce știu? Harbinger-ul ăla are tank și drone anti-Guristas, dar are MWD, deci nu e de misiuni; deci e de ratting sau ceva. Unde faci ratting sau ceva în 0.0 vs. Guristas? Păi în regiunea controlată de ei. Adică Venal.

RAZOR Alliance?

Mă uit la „The Mentalist” lately. :biggrin:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
Nu, Looney Toons [ACME] :biggrin:

Aș vrea un fitting de PvP pentru Harbinger/Apocalypse, idei?
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
[Harbinger, MAR]
Damage Control II
Energized Adaptive Nano Membrane II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Medium Armor Repairer II
Heat Sink II
Heat Sink II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Medium Capacitor Booster II, Cap Booster 800
J5 Prototype Warp Disruptor I
X5 Prototype I Engine Enervator

Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
Focused Medium Pulse Laser II, Scorch M
[empty high slot]

Medium Trimark Armor Pump I
Medium Trimark Armor Pump I
Medium Trimark Armor Pump I


Hammerhead II x5


Sau Adaptive Nano Plating/încă un EANM în loc de MAR.

Apoc-ul e mai degrabă sniper; probabil vrei un Armageddon.


[Armageddon, solo]
Heat Sink II
Heat Sink II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Energized Adaptive Nano Membrane II
Adaptive Nano Plating II
Damage Control II

100MN MicroWarpdrive II
J5 Prototype Warp Disruptor I
Medium Capacitor Booster II, Cap Booster 800

Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
Mega Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency L
[empty high slot]

Large Trimark Armor Pump I
Large Trimark Armor Pump I
Large Trimark Armor Pump I


Garde II x5


Dpmdv, rămîi la frigate/cruiser deocamdată. O să se rofl ăia două zile dacă vii cu BS cu arme T1.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
T1 da, o să încerc un fitting cu Meta 4 să văz ce și cum, poate totuși :smile:

Nu prea văd problema în arme non-T2. Parcă unii au început jocul direct în Titans cu tot cu skills de arme T2 :biggrin: Eu înțeleg ideea, eventual mergi cu o fregată și trăinui chestii de tâmpești, dar rats în mod normal nu cred că-s cine-știe-ce nenorocire și tank > arme în PvE (imo, corectează-mă dacă greșesc).

În PvP, da, nu e minunat cu meta, dar ata ete momentan :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Problema cu T2 ar fi așa:
- damage: T2-urile beneficiază de skill-urile de specializare, celelalte nu;
- preț: T2-urile sînt module „de serie” și pot fi fabricate, meta 1-4 nu, prin urmare sînt mai scumpe;
- muniție: în principiu, pentru sniping îți trebuie ammo T2.

Să zicem că ultimele două aspecte nu sînt esențiale în PvE.

Sînt și unele excepții în care meta 4 au aceleași specificații cu variantele T2 (ex.: 1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I - armor plate; Phased Weapon Navigation Array Generation Extron - target painter; toate modulele ECM, etc.), și sînt folosite în ciuda prețului pentru că au cerințe de fitting mai mici.

În cazul dronelor, un T2 mic ~= un T1 mediu, și tot așa. Deci contează și acolo.

Cît privește tank > arme în PvE, greșești, dar 90% dintre piloți fac aceeași greșeală, deci nu-ți face probleme. :smile: Pentru multă lume, PvE nu e un scop în sine (o să vezi și tu după ce o să faci Worlds Collide de cîteva zeci de ori :tongue:), ci o sursă de bani, deci important e să kill stuff repede, nu să reziști la infinit sub foc continuu. Gank > tank. E bine totuși să începi overtanked și să schimbi modulele treptat, ca să nu ți-o iei.

Ca idee, pentru L4, trebuie tank + gank > 1000 dps sau „tank cît să supraviețuiești aggro-ului inițial, restul gank”; în traducere, 4 sloturi dedicate pentru un shield tank activ și 4-5, în funcție de misiune, pentru un armor tank sînt suficiente. Pentru unele nave (Marauders, Strategic Cruisers, nave cu bonus la rezistențe) sînt suficiente și 3 sloturi.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
În primul rând nu prea înțeleg cum e cu shield tanking-ul, din câte știu Amarr sunt armor tankers :biggrin: Ideea mea cu tank>arme în PvE este fix pentru a rezista și să nu pierd o navă stupid, cum am pățit de 2 ori, a doua oară din cauza lag-ului am warpat ca și capsule, deși nava intra deja în warp :smile:

De acord cu ce spui pe acolo și că meta 4 sunt mai scumpe, pe de altă parte trebuie să compensez pe undeva lipsa momentană de skills (sunt pe la 3.500.000SP momentan). Din câte am planificat, se pare că voi putea pilota eficient un BS în aproximativ 48d, ceea ce nu-i rău delor, până atunci voi încerca să văz cum e cu ratting într-un Harbinger, misiunile mi se par înfiorător de plictisitoare, iar salvaging-ul mai degrabă îl faci pe rats decât în misiuni dpmdv, pentru că nu stau să sar gates ca disperatul întâi în Harb apoi în cruiserul echipat de salvaging.

Oricum ar fi, wtb cruiser capabil să poarte Covert Ops Cloak II și să nu coste o poală de bani, există? :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Recon sau strategic cruiser cu subsistemul corespunzător. Deci nu.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
S-ar părea că m-ai ratat, iar 48 jumps back făcute să-mi recuperez junkz. Unul din Harbingere a plecat pe piață, mi-ajunge unu` momentan, am făcut o salată de skills în queue și nb momentan. Fi-r-ar să fie 5d pentru cloak IV :frown: P-ormă pun BS la copt, vedem ce iese :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Eu termin Connections lvl 4 și mă apuc de făcut bani că am rămas cu 30 m, și nu vreau să-mi vînd CNR-ul totuși. :goofy:

Tip: Sisters Core Scanner Probe se vînd cu 2600+ ISK/LP și, fiind consumabile, sînt la cerere permanent. Dar deja am spus prea mult. :tongue:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
Am și eu Connections lvl 2, știu ce face, da` să nu spui mai mult că poate vin cu 3.5 mil SP să-ți răttuiesc ție targets :rotf:

Momentan vreau să termin cu stealth bomber, deși foarte posibil o să cave in la Cloaking. Să vedem. Cert este că sunt obligat să duc anumite skills la lvl 5 (Mechanic, Engineering, etc), toate fittings cu T2 le cer, prin urmare posibil să intru și peste planul cu BS. Oricum, avem ops relativ dese, fie că-s training, fie că nu, dar cba până nu-mi trag o jump clone, cba to do 48 jumps again and again -.-
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Știi că îți trebuie standing personal sau derivat 8.0 cu proprietarul stației ca să-ți instalezi JC, nu?
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Cît privește tank > arme în PvE, greșești, dar 90% dintre piloți fac aceeași greșeală, deci nu-ți face probleme. :smile: Pentru multă lume, PvE nu e un scop în sine (o să vezi și tu după ce o să faci Worlds Collide de cîteva zeci de ori :tongue:), ci o sursă de bani, deci important e să kill stuff repede, nu să reziști la infinit sub foc continuu. Gank > tank. E bine totuși să începi overtanked și să schimbi modulele treptat, ca să nu ți-o iei.

Ca idee, pentru L4, trebuie tank + gank > 1000 dps sau „tank cît să supraviețuiești aggro-ului inițial, restul gank”; în traducere, 4 sloturi dedicate pentru un shield tank activ și 4-5, în funcție de misiune, pentru un armor tank sînt suficiente. Pentru unele nave (Marauders, Strategic Cruisers, nave cu bonus la rezistențe) sînt suficiente și 3 sloturi.

Este excelent ce spui tu aici, dar...
Tu vorbeşti despre o parte din PvE, recte misiuni. Şi aici cred că nu mă înşel când presupun că te referi la misiuni în High-Sec only. Care sunt bune până ajungi cu standingul la 8.0 cu vreo NPC corp, ca să poţi să foloseşti JC prin empire (bun numa' dacă vrei să sări uşor din când în când din 0.0 în Empire şi înapoi).
Dacă vorbeşti de 0.0 PvE, ăla se face (cel puţin) cu 2 players (fie că e vorba de dualboxing, fie persoane independente). Recomandat în 3 pentru signatures. Dar hai să le luăm pe rând:

  • Anomalies 7/10 sau mai mici

    Se pot face solo cu nave T1 şi fittings T2 fără probleme. Pentru detalii click me, read me.
  • Anomalies 8/10 sau mai mari

    Deşi se pot face în nave T1 dacă ai skillset suficient, nu merită dpdv al timpului versus gains. Se pot face frumos după metodă blitz (un tanker + 1 DPS Dealer). Eu prefer gallente tanking pentru că navele respective pot folosi done cu succes şi sunt eficienţi la chestia asta. Ce înseamnă: Damage+ chiar şi ca tanker. Ca exemplu, cu drone T2 medium, pot face un plex 10/10, dar lent. DPS dealer-ul e anti-plictiseală, mai ales în sistemele Military 5, unde ai mereu 4 anomalies 9/10 şi 10/10. Pur şi simplu te plimbi printre ele şi dai în cap la NPCs.
    Ideal-ideal ar fi să ai şi un salvager, din salvaging se pot scoate bani frumoşi şi o împărţeală corectă (din punctul meu de vedere) ar fi: tanker + DPS dealer fac anomalia, salvager-ul stă înafara grid-ului (să nu ia bounties), cei doi iau bounties, apoi salvager-ul face curat şi păstrează shit-ul. E indicat ca salvager-ul să fie industrial, măcar topeşte T1 loot-ul eficient şi cu BPO-urile corecte face şi rigs/ships de numa'.
  • Signatures 6/10

    De ce le-am pus separat? Fiindcă sunt la limită. Depinzând de NPCs, se pot face solo sau după metoda de mai sus. Solo e cam greu, dar posibil la skills bune şi fitting bun (faction shit ftw!). Un Sansha 6/10 signature/plex dă de obicei un loot total de 100M ISK, în medie (True Sansha / Core A-Type / Phantasm BPO + 19th Tier Overseer's Personal Effects, care singur e 51M la cumpărare în Empire). Dacă iei un 19th Tier + Phantasm PBO aia înseamnă 122-125M ISK pentru o oră de muncă (cu indulgenţă). Avantajos e să se facă în 3, cu tanker constant şi rotaţie (if possible) între DPS Dealer şi Salvager. Bounties + faction loot se împart între tanker şi DPS dealer, iar salvager-ul ia salvage şi restul de loot.
    Avantaj tanker: mereu ia bounties/faction loot cut.
    Dezavantaj tanker: nu pupă salvaging şi altfel de loot.
  • Signatures > 6/10

    Aici iar depinde de topul de plex, dar eu aş recomanda minim 3 pentru 8/1 şi minim 6 pentru 10/10, fiindcă se păîstrează câştigurile constante.
    Pentru 10/10 on setup generic ar fi cam aşa (repet, depinde enorm de tipul de NPC):

    1 Tanker - heavily tanked contra specific NPC damage. De exemplu, contra Guristas cele mai bune nave sunt Gallente :smile:D), fiindcă au bonus resist pe Thermal şi Kinetic. De exemplu, un Proteus bine fituit rezistă la 10/10 plex solo, fiindcă are un maximum average kin+therm DPS armor resist de 2578.
    1 RR (remote repair) ship - warp in imediat ce tanker-ul a luat aggro; îl ajută să facă tanking la nevoie. Indicat să existe chiar şi dacă tanker-ul pare să se descurce, fiindcă nu poţi şti niciodată. RR Ship-ul ar fi bine să aibă şi posibilitate de remote cap transfer în caz de urgenţă pentru tanker.
    3 DPS Dealers: doh, nu cred că e nevoie de comentarii. Ar ajunge şi doi, dar sunt boşi (officers and faction shit) care au tank nesimţit, deci cu cât mai repede sunt beliţi, cu atât mai bine.
    1 Salvager - evident, pentru adunat the other shit. Poate fi ajutat de unul din colegi pentru a câra mai uşor loot-ul (că e cu grămada).
  • Alte tipuri de signatures (Archaeology/Hacking/Mining)

    Astea depind, bineînţeles, de ce specialitate e necesară. Detalii.

Eu termin Connections lvl 4 și mă apuc de făcut bani că am rămas cu 30 m, și nu vreau să-mi vînd CNR-ul totuși. :goofy:

Tip: Sisters Core Scanner Probe se vînd cu 2600+ ISK/LP și, fiind consumabile, sînt la cerere permanent. Dar deja am spus prea mult. :tongue:

Bah, ai tu o obsesie cu misiuni + trading :smile:
Piaţa în 0.0 e yummy dacă ai JF şi ceva bănuţi puşi deoparte. EU te pot ajuta cu JF în a7 zile, îţi car şi pun la vânzare chestii în 0.0 dacă vrei. Pentru Jump Drive Calibration 5 mai adaugă o lună, dar de obicei toate Cyno Roads au şi paths pentru JDC4.

Momentan vreau să termin cu stealth bomber, deși foarte posibil o să cave in la Cloaking. Să vedem. Cert este că sunt obligat să duc anumite skills la lvl 5 (Mechanic, Engineering, etc), toate fittings cu T2 le cer, prin urmare posibil să intru și peste planul cu BS. Oricum, avem ops relativ dese, fie că-s training, fie că nu, dar cba până nu-mi trag o jump clone, cba to do 48 jumps again and again -.-

E frustrant să fii nevoit să faci skill grinding :smile: mai ales la skill-urile generice. Eu am momentan ambele caractere în training pe generic skills (prin asta înţeleg categoriile care necesită Intelligence + Memory) - şi or să tooot fie aşa o vreme (până prin Aprilie 2011 cel puţin).
Dar în momentul ăla un caracter o să aibă 33M SP (acu' are 16M) şi ălălalt 25M SP (acu' are 11 şi deja e foarte aproape de Jump Freighter, yummy!).
După aia, schimb training-ul pe Gunnery / Spaceship Command pe cel principal şi pe Industry/Science pe celălalt. Cel cu Industry/Science o să poată să tankeze la perfecţie, şi o să pot să fac dualboxing fără greţuri la plexes 8/10.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,952
Nu e frustrant deloc, oricum nu am timp să joc ca lumea, măcar stau în training :smile:

Ca idee, mi-e foarte târșă să nu își dea disband și alli asta și să rămân cu battleship-ul în 0.0, cam atât :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Eu am o obsesie cu diferența de profit între un mission runner care știe ce face în highsec și un plex runner în nullsec, de la undock la redock, pe mai multe zile. Am o vagă impresie că diferența nu e atît de mare, altfel n-ar mai sări toți de fund pe forumuri să nerf L4. :goofy:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Calculăm din momentul în care ajung şi eu într-o regiune NE-bântuită de războaie :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Mai nou, mă obsedează Amarr; I blame Neo. :tongue:

Așa că mi-am făcut de lucru.


[Legion, Low-Sec L4s]
RADAR Backup Array II
Corpum A-Type Medium Armor Repairer
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II

Domination 10MN Afterburner
ECCM - Radar II
ECCM - Radar II
Cap Recharger II

Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M
Heavy Pulse Laser II, Imperial Navy Multifrequency M

Medium Auxiliary Nano Pump I
Medium Auxiliary Nano Pump I
Medium Energy Burst Aerator I

Legion Defensive - Nanobot Injector
Legion Electronics - Dissolution Sequencer
Legion Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Legion Offensive - Liquid Crystal Magnifiers
Legion Propulsion - Fuel Catalyst


Do want.

Legion e genial cu subsistemul mini-Avatar (cu Emergent Locus Analyzer). Păcat că n-am ce să fac cu el aici.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Păi dacă te bălăngăni aşa printre facţiuni... :smile: veci n-o să te specializezi în ceva.
 
Top Bottom