Desi imi place mult SLK3000B are totusi o belea pentru cine nu se omoara dupa dat gauri:montarea ventilatorului frontal.
Aici e explicata situatia la care ma refer.
Burebista ai incercat vreodata sa montezi un ventilator in locasul din fata ?
Eu o fiu nevoit sa dau de situatia asta, tinand cont de te faptul ca atunci cand iau carcasa de la It Direct o sa iau si un Antec Tricool DBB care o sa fie montat partea din fata a carcasei.
Cosmin, problema cu capacul ma deranjeaza si pe mine chiar daca nu asa de mult. Personal as fi preferat sa fie fara capac.
In afara de faptul ca racirea carcasei este mai buna mai exista un motiv petru care insist sa am 2 ventilatoare de 120. Cu cat presiunea din carcasa este cat mai mare cu atat mai putin aer (si in consecinta praf) va fi tentat sa intre prin alte parti decat prin fata carcasei (nu ma deranjeaza sa curat doar un filtru des).
Just thinking:
Oare pe turatie mica/medie intra suficient aer prin fata ca sa acopar cu ceva fanta din fata de dedesubt ?
Aici e explicata situatia la care ma refer.
Burebista ai incercat vreodata sa montezi un ventilator in locasul din fata ?
Eu o fiu nevoit sa dau de situatia asta, tinand cont de te faptul ca atunci cand iau carcasa de la It Direct o sa iau si un Antec Tricool DBB care o sa fie montat partea din fata a carcasei.
Cosmin, problema cu capacul ma deranjeaza si pe mine chiar daca nu asa de mult. Personal as fi preferat sa fie fara capac.
In afara de faptul ca racirea carcasei este mai buna mai exista un motiv petru care insist sa am 2 ventilatoare de 120. Cu cat presiunea din carcasa este cat mai mare cu atat mai putin aer (si in consecinta praf) va fi tentat sa intre prin alte parti decat prin fata carcasei (nu ma deranjeaza sa curat doar un filtru des).
Just thinking:
Oare pe turatie mica/medie intra suficient aer prin fata ca sa acopar cu ceva fanta din fata de dedesubt ?