Diablo

După părerea mea, programul lor de anti-hack sau ce dracu' e dă false positive din motive de WINE, dar sînt prea puține cazuri ca să merite o verificare în detaliu și sînt acoperiți de EULA. Deci e mai mult pragmatism decît „Blizzard are ceva cu linuxiștii”.
 
Ar putea totusi sa le faca un refund celor cu problema asta si sa zica intr-un comunicat oficial: Baieti si fete, dupa data de xx.xx.xx nu mai returnam banii in situatia asta. Asa ar fi frumos si ar fi o miscare inteligenta de PR.

Ma plangeam eu ca nu permitea in EULA Blizzard sa folosesti ISO-uri pt Diablo 2 achizitionat legal dar vad ca astea sunt maruntisuri comparativ cu belele pe capul userilor de D3 de acum.

Asa se intampla cand treci la jocuri single player de la "My computer, my rules" la "Blizzard always online game, Blizzard rules".
 
Nu vreau să le iau apărarea, dar Blizzard n-a forțat pe nimeni să le cumpere jocul și nici nu a ascuns chestiile astea - nici DRM-ul, nici lipsa de suport Linux, nici faptul că banează aplicații 3rd party. N-o fi moral ce fac ei acum, dar nu văd ce treabă are moralitatea cu asta.
 
Blizztard o cam ard la rece, de când au introdus RMAH au devenit overly paranoid - ceea ce este oarecum normal - iar Warden este un progrămel cel puțin outdated. Dar din păcate sunt (oarecum) acoperiți legal.
 
Dar de faptul că le-au pierdut oamenilor mii de euro și items că le-a picat AH-ul nu zice nimeni nimic? :biggrin: În fine, am înțeles că au făcut un rollback acum și s-au recuperat diverse, dar AH tot nu merge cum trebuie și se mai trezesc oamenii fără vreun item sau fără bani/gold.
 
Wow, delusional much? Endgame content nu e ceva ce „implementezi”, e ceva ce decurge natural din mecanica de joc. D2 avea endgame content pentru că avea un sistem de skilluri și atribute care presupunea un personaj nou pentru fiecare build, avea PvP și avea multe variabile pentru un item „bun”, nu doar +22 Dexterity e mai bun decît +21 Dexterity. Din cîte îmi amintesc, pentru PvP, toată lumea căuta nu mai știu ce clasă de sabie legendară cu un anumit prefix, un anumit sufix, cu ethereal în nume, în care puneai nu mai știu ce fel de rune exagerat de greu de găsit care făceau sabia indestructibilă. Aici ai deja peste 350 de ore de joc. Doar pentru Barbar. Doar pentru un item.

Un alt șmen era că Hell nu se putea face doar cu Vrăjitoare OP, după care să umpli AH cu items, astfel încît celelalte clase să cumpere items în loc să farmeze. So there's that.

Bottomless dungeon mi se pare ceva ce faci pentru copii de 12 ani, un fel de „n-am fost în stare să facem jocul ca lumea, dar vă anexăm o cutie cu nisip în care să vă jucați”.
 
Eu unu am rezistat pana pe la actul 2 hell. Cand am aflat ca mai exista un nivel de dificultate (da, stiu se putea afla mai repede, dar cine sta sa citeasca cand e mai interesant sa dai cu barda). Instant mi s-a taiat chefu. Puteau sa faca doar Normal mode (terminau toti copii jocul), si Nightmare (partea in care te chinui, farmezi, iar te chinui, cam ce-i Inferno acum). Hell-ul il scoteau dupa vre-un an, cu iteme cu iLev mai mare, cu abilitati noi la bosi, cu ceva acolo... nu sa farmezi ca idiotu aceeasi poveste de 4 ori. Habar n-am de ce naiba tre sa faci acelasi chestie de 4 ori... tre sa fii robotel (o prinde la asiatici?).

bottom line: mai degraba imi luam un T-34 sau Lowe la WoT.
 
Gold? Cumperi 11 milioane cu cativa euro. Loot? Best gear in game cu cateva zeci de milioane.

Shiny portrait? Bitch please.

De ce nu se apuca sa modifice skillseturile, sa faca din wizard un caracter viabil de lategame. E strigator la cer ca un barbar cu 70k hp si dumnezeu stie cata armura face la fel damage in gear asemanator ca un wizard. Panarama de joc.
 
Mie mi s-a parut ca David Brevik a fost rezonabil in comentarii, a spus ca e normal ca o echipa diferita sa modifice serios designul unui nou joc dintr-o serie.
 
Back
Top