Diablo

Eu sunt curios care e politica vizavi de returnari de jocuri in strainatate (ca la noi e in general o harababura). Daca un user cumpara un joc si nu il poate folosi din vina clara a companiei producatoare il poate returna si primi banii inapoi ?
 
Sistemul de questing e ok, dar felul cum ajungi la un quest e cretin. Te duci la Deckard si ala are o revelatie asa ca daca faci tu chestia aia, omori cateva sute de minioni pe drum si faci rost de nushce artefact dubios, NCP-ul cu amnezie o sa isi recapete memoriile. Mda. Makes perfect fucking sense. PLM, 14 ani...

Skill tree-ul e retard-friendly, cel putin pe Wizard. E EZmode dupa ce iei frost nova si shatter. Te bagi intre un grup de minioni, dai cu nova, dai cu shatter si lootezi. Singurul mini boss fight pe care l-am prins a fost cu Leoric. M-am batut cu minioni mai periculosi ca el. Da-i cu nova, da-i cu shatter in spawns, fugi de el, da-i cu primary, rinse and repeat.

Apreciez ca pot s joc jocul dar ma asteptam la muuult mai mult de la Blizzard. Poate-poate pe parcurs e mai interesant.
 
Eu sunt curios care e politica vizavi de returnari de jocuri in strainatate (ca la noi e in general o harababura). Daca un user cumpara un joc si nu il poate folosi din vina clara a companiei producatoare il poate returna si primi banii inapoi ?

Diablo III are warnings pe toate părțile cutiei și în system requirements că are nevoie de conexiune permanentă la Internet. De ce nu te oprești cu aberațiile?
 
Warningurile alea nu specifica si ca sunt destul de jegosi sa nu fixeze/nu le pese faptul ca 10 mii de europeni nu se puteau loga in joc la 16 ore de la lansare.
Tu poti avea cea mai tzapana tzava, daca serverele blizz sunt mentinute de maimute platite cu 3 centi pe ora, tot n-o sa poti juca jocul pentru care ai platit. Si aici e vina lui blizz. Deci da, intr-o lume normala, oamenii ar veni cu niste scuze mari si reduceri pentru amaratii care si-au luat zile libere de la munca sa se bucure de joc de la lansare.
 
Diablo III are warnings pe toate părțile cutiei și în system requirements că are nevoie de conexiune permanentă la Internet. De ce nu te oprești cu aberațiile?

Pai are conexiune la internet clientul, scrie pe cutie ca trebuie sa se asigure ca serverul lor merge?
 
@Neo

Exact la asta ma refeream, Bogdan si Adrian au inteles corect ce vroiam sa spun. Am crezut ca si tu te-ai prins, mai ales ca ai pus poza aia comica cu "traducerea" mesajului de eroare dat de serverele Activision-Blizzard.
 
Păi ideea este următoarea. Blizzard putea să facă 2 chestii la lansare -> oversize sau downsize. Nu poți estima corect câți oameni se vor conecta, mai ales că singurele vânzări "sigure" au fost cele prin annual pass. Astfel, serverul a fost ceva gen "um, hai să vedem cât de psihopați sunt userii".

Ați numărat voi 10.000 de europeni care nu se puteau conecta simultan? Serios. M-am jucat aproape imediat după lansare - da, am primit erori șamd, dar a mers. Serverul lor a fost din ce în ce mai ok, acum merge flawless. Dar hai să ne plângem că lol ne-am luat zile libere de la muncă pentru joacă și nu putem să ne jucăm.

Aici ai 30 zile să primești refund, dar imo e destul de complicat (trebuie să îți scoată și jocul din battle.net account, etc) și acum funcționează fără probleme.

Deci nu pricep problema, Blizz s-a adaptat foarte rapid la numărul imens de utilizatori și serverul n-are nicio problemă. Și ca idee, serverele de Diablo II merg și astâzi. Și poza aia "comică" este din EvE Online.
 
Neo... drop it. Ori esti trol ori esti naiv. As prefera sa cred ca esti naiv. Daca-ti arat vreo cateva mii de pagini de forum oficial cu plangeri ma crezi? Serverele din US si EU au fost cazute vrei 3 ore cu totul, timp in care NIMENI nu s-a putut loga (e un post albastru pe forumul de US). Restul de 24 din prima zi au mers execrabil sau mai deloc. Abia dupa ce i-au pluit oamenii pe forumuri/twitter/etc s-au trezit oamenii sa incerce sa faca ceva.

Am terminat primul act. 2 dropuri rare de pe Butcher. Unu singur folosibil, celalalt degeaba. Fight-ul pe normal a fost jenant de usor, cum ziceam mai sus, am avut closer calls cu pack-uri de mobi.

L.E: Am pus si un ticket dupa ce n-am putut sa joc decat juma de ora in total la o zi dupa lansare. Iti lipesc raspunsul sa vezi ce japite sunt:
Hey Bogdan,

Thanks for the ticket and our apologies for the delay in getting back to you. Since Diablo III was launched the response from our playerbase has been huge and we are working hard to answer all contacts as soon as we can.

It is perfectly understandable you would be frustrated over the login issues we experienced on the 15th and 16th of this month. Our intention is always to provide a smooth gameplay experience and the login server issue has been addressed by now. I'm pleased to see that since your contact, you have been able to login and I hope you are having fun with your new Wizard.

If you have any questions about this or any other issue, feel free to reply to this ticket and we will do our best to assist you further.


Regards,

Blizzard Entertainment Europe
Graeme R.

Pe scurt: Te-ai logat de atunci si ai jucat, ce te tot plangi atata?
Daca n-as fi un fraier de fan diablo, acum eram cu 60 de coco inapoi in cont.
 
Pe scurt este un răspuns normal. News flash - Blizzard are ca scop principal să facă bani, period. Mie mi se pare că jocul este foarte ok - și ține cont, asta vine de la un om care nu se poate juca momentan prea mult din cauza conexiunii extrem de proaste la internet, doar WD/DH@lvl 11-12, deci am toate motivele să fiu nervos că nu există offline mode - și că și-a meritat pe deplin cei 60 coco dați pe CE.

Serios, cry moar about servers, mai ales că acum merg fără probleme. Mai multe despre joc în sine?
 
Eu l-am terminat si pot sa spun ca nu sunt DELOC impresionat.
WARNING, SPOILERS!

Gameplay-ul in sine este foarte ok, un pic peste Diablo 2 (era de asteptat), un piculet mai dumbed down, dar foarte bun in general.
Povestea este decenta (dar DOAR decenta, nimic mai mult), cinematicurile superbe.

Problema cea mai mare e ca nu are nimic special fata de Diablo 2. Serios, 12 ani de development ca sa scoata ceva cvasi-identic? Repet, gameplay-ul este extrem de fluid si bine facut, dar este EXACT acelasi "omoara monstri constant" fara absolut nimic nou sau inovativ.
Jocul este liniar pana la Dumnezeu... erm... High Heavens. Iarasi nimic nou aici, intr-o era a jocurilor cu finaluri multiple.
Atmosfera nu mai este ce era in D1 si oarecum in D2. D1 era dark, era scary, era creepy, D2 a pastrat un pic din ea, dar aici nu mai gasesc nimic, nu stiu de ce.
Voice actingul este foarte bun in general, dar vocea lui Cain m-a dezamagit profund, aici e vina mea sa spunem.

Overall as fi acceptat cam orice de la jocul asta, dar dezamagirea mea cea mai mare a venit de la poveste: e simpla, e clasica, it's been done before, iar Leah din pacate este exact Kerrigan. Poate iarasi este problema mea de perceptie, dar cute girl with special powers turns into superevil, corrupts all that is holy and commands an army of nasty stuff, only to be defeated in the end and redeemed. Pana si modul in care aratau High Heavens mi-a adus aminte de zerg creep. Parca vad ca prima expansiune a lui D3 va fi cu salvarea lui Leah care acum va fi cheia salvarii lumii. Din nou.
 
Serios, 12 ani de development ca sa scoata ceva cvasi-identic? Repet, gameplay-ul este extrem de fluid si bine facut, dar este EXACT acelasi "omoara monstri constant" fara absolut nimic nou sau inovativ.

Este Diablo, nu Skyrim, chiar te așteptai la altceva?

Imho toată lumea vede Diablo III cu alți ochi față de cum au văzut Diablo II acum 12 ani. My 0.02$, dar și Starcraft 2 este ceva semiidentic cu Starcraft 1, asta nu-l face un joc anost sau ne-inovativ :smile:
 
Imho toată lumea vede Diablo III cu alți ochi față de cum au văzut Diablo II acum 12 ani. My 0.02$, dar și Starcraft 2 este ceva semiidentic cu Starcraft 1, asta nu-l face un joc anost sau ne-inovativ :smile:

Diferența dintre ele e că la SC singleplayer-ul poate la fel de bine să lipsească, iar multiplayer-ul de Brood War e aproape perfect, deci singurul lucru rău cu SC2 fiind semiidentic cu SC1 e faptul că nu e identic. Au încercat să inoveze ceva ce era deja inovativ și care avea nevoie doar de facelift, și l-au făcut în schimb anost cu Warp Gate, Immortal, Colossus, Marauder și abilități anti-micro.

Diablo nu are baza în multiplayer, deci nu poți să faci facelift la ce era deja și să te aștepți să nu observe nimeni. L-am jucat și eu cu guest pass, nu mi-a schimbat prea mult părerea. Mă mai gîndesc totuși pînă să fac un review...
 
Atentie, are ceva spoilere !

Diablo III: demon-cleaving, refined.

There is greatness in Diablo III. I have no doubt that huge numbers of people will play it, nor that many of them will love it. Yet it’s also “one more installment” of a famous franchise and changes from its predecessors are primarily superficial. While still terrific, Diablo doesn’t feel vital like it once did.

The Good

Classic Diablo gameplay remains as simple and delightful as ever
Animation and sound support the on-screen action perfectly
Each different class plays differently, as do the combinations of skills within those classes
New crafting system is both simple and useful
Comprehensive achievements are surprisingly motivating
Allows play styles which don’t lead immediately to elbow pain

The Bad

Plot structure is predictable; writing is cliché
Doesn’t separate itself from Diablo II
Lack of choice in character development limits depth

The Ugly

Terrible launch caused by commitment to real-money auctions over single-player gamers

Verdict: Buy it...at some point

Daca inteleg eu corect, evolutie nu revolutie.
 
The Good - nu văd cum nu vă așteptați la asta. Plot... writing - LOL mă, e Diablo (hack n slash, cel care a inventat genul). Nu este RPG, nu este MMO, este fucking Diablo. Trei. Acum va veni sigur unu' să explice cât de epică a fost povestea în Diablo II. Also trololo@Lack of choice in character development, oricum nu poți folosi toate abilitățile tot timpul (deci există builds), dar te scutește de "boala remapului" => mai comod și mai fluid. Mai lipsește unul să se plângă de lipsa Scroll/Tome of Identify/Town Portal, rofl. Apropos, mi-au plăcut cum se văd pe mesele din diverse încăperi scrolls de town portal/identify. Nu sunt chiar easter eggs, dar e fain.

Iar the Ugly este pur și simplu subiectiv. O fi așa cum spuneți. Dar sincer mi se rupe-n paișpe că acum chinezii vor face bani legal. Srsly.

Bă, eu trăgeam altă concluzie. Îți place, cumperi + joci. Nu-ți place, vezi-ți de treaba ta, nu interesează pe nimeni că te plângi tu că Diablo 3 trebuia să fie xyz și el e abcd.
 
Cred că lumea se cam pierde în dezbaterea lansării și a faptului că are singleplayer online. Nu prea îmi pasă.

Problema e că mecanica de joc e din Diablo II, ușor îmbunătățită. Mediul e din Diablo II, la fel de liniar, la fel de restrictiv - cameră fixă, exceptînd zoom, spațiu înconjurător nealterabil, exceptînd cîteva elemente predefinite. Sistemul de atribute și skill tree-ul sînt mai restrictive decît în Diablo II. Universul e același din Diablo II - Tristram, deșert, Arreat, și putem s-o luăm și pe quest-uri dacă vreți.

Deci cu ce rămîi? Păi jocul e fluid, zonele se încarcă repede; controlul personajului e bun. Grafica e bună, detaliată, dar nu spectaculoasă; efectele vrăjilor sînt reușite; animațiile personajelor nu sînt extraordinare. HUD-ul e bine făcut, estetic și în general ușor de utilizat; globurile de mana arată bine, la fel și iconițele skill-urilor. Personajul adună automat gold-ul de pe jos. Fragmentele de lore audio sînt o idee bună.

Deci multă poleială, puțină substanță, imo. Puteau să implementeze un sistem de buy back pentru skill-uri alocate, ca în Titan Quest, și să lase jucătorul să experimenteze, dacă își făceau griji că își strică Gigi personajul. Puteau să-l facă pe Tyrael villain, că nu-i obliga nimeni să-l învie iar p-ăla doar pentru că are numele pe cutie.

În rest, mi se pare prea gîndit pentru preșcolari - săgeți care îți indică să stai pe singura potecă existentă, sonar pe hartă ca să nu te rătăcești mergînd în linie dreaptă printr-un coridor, achievement pentru că ai parcurs respectivul coridor, anunț la toți prietenii din listă că ai luat achievement pentru mers în linie dreaptă prin acel coridor, waypoint-uri puse chiar lîngă NPC-ul care îți dă următorul quest, după ce îți amintește să-ți pui casca de protecție dacă ieși să te dai în leagăn... e prea mult.

Neo, dacă în Di4blo o să-l învie iar pe Diablo și o să-l pună să corupă un soulstone turcoaz o să zici tot „e fucking Diablo”?
 
Yup :biggrin: Dar nu, pe bune, Diablo a fost foarte mișto la vârsta care o aveam când o apărut. Unii au crescut, alții nu :biggrin: Nu pot spune că mă încântă nemaipomenit chestia questlog-ul, iar despre achievements... nu reușesc să găsesc articolul, dar cert este că ăsta este trendul (vezi Steam achievements & stuff).

Toughen up chiefs, target audience pentru Blizzard nu îmbătrânește odată cu voi :wink:

P.S.: action RPG my arse, lol.
 
Mai Neo, Diablo 1 a fost primul joc de gen, a avut si toata veselia cu voice acting bun, atmosfera, etc., hence nota si impresii bune. Diablo 2 a fost chiar diferit de el, a adus multe lucruri in plus, s-a mai pierdut din atmosfera, dar a fost iertat din multe alte motive. Diablo 3 este doar un D2 polished si nimic in plus si de asta pierde foarte mult, chiar daca este foarte fun de jucat. Nu ma asteptam la mai mult deci nu sunt dezamagit, dar nici extaziat.

In plus s-a pierdut extrem de mult din complexitate (care de la inceput era subreda) - la D1 era toata veselia cu alocarea punctelor, carti de magii etc., la D2 mai era inca partea cu skills si puncte, aici freaking nothing, e de o simplitate enervanta.
 
Back
Top