Wow, delusional much? Endgame content nu e ceva ce „implementezi”, e ceva ce decurge natural din mecanica de joc. D2 avea endgame content pentru că avea un sistem de skilluri și atribute care presupunea un personaj nou pentru fiecare build, avea PvP și avea multe variabile pentru un item „bun”, nu doar +22 Dexterity e mai bun decît +21 Dexterity. Din cîte îmi amintesc, pentru PvP, toată lumea căuta nu mai știu ce clasă de sabie legendară cu un anumit prefix, un anumit sufix, cu ethereal în nume, în care puneai nu mai știu ce fel de rune exagerat de greu de găsit care făceau sabia indestructibilă. Aici ai deja peste 350 de ore de joc. Doar pentru Barbar. Doar pentru un item.
Un alt șmen era că Hell nu se putea face doar cu Vrăjitoare OP, după care să umpli AH cu items, astfel încît celelalte clase să cumpere items în loc să farmeze. So there's that.
Bottomless dungeon mi se pare ceva ce faci pentru copii de 12 ani, un fel de „n-am fost în stare să facem jocul ca lumea, dar vă anexăm o cutie cu nisip în care să vă jucați”.