Detector radar. De care?

Nu-i împiedică nimic să le bage în Ku, doar că-s la fel de uşor de detectat. Ce-o să facă, schimbă din 6 în 6 luni frecvenţele ca să nu aibă lumea timp să-şi ia noi detectoare?
 
Ma gandeam ca poate le trebuie vreo autorizatie de la UE sa foloseasca Ku in Ro. Sau poate nu are BRML sculele necesare ca sa le omologheze, chestii d'astea. Ideea e ca nu stiu daca merita sa dai un ban in plus ca sa ai Ku pe detector. Ca sunt destul de rare.
 
Banda Ku e oricum folosită peste tot pentru transmisii satelitare. De la noi ANCOM/ANRCTI dă autorizaţii pentru asta, iar pentru puteri mici nu e o problemă. Lumea zice că se folosesc în UE radare Ku.
 
Ahem, cred că am înţeles de care (parcă era un post cu câteva descrieri, da' să-mi bag picioru' dacă îl văd :hmm:). Acum altă întrebare: de unde? De preferat din Cluj.



PS: alimentare din brichetă pl0x.
 
... Bel STI driver...
Subscriu. Am 955, e deja OK, am colegi care au 940, 995 si GX65. Beltronics e marca (pe langa Escort, care e firma-mama a Beltronics, pana la urma) care are cele mai putine alerte false. STI drier bate la fundulet pana si Valentine1, care era visul meu pana sa apara STI. 940 nu are nimic configurabil, nu-mi place. 995 poate functiona si cu Ka stins - nu prea da rateuri - nu prea merita banii dati in plus. GX65 e altceva, poate memoriza frecventele din K dintr-un anumit punct de pe glob (deschizatoare automate de usi, etc.) si daca treci pe acolo, nu tipa. Dar daca in acelasi loc apare o alta frecventa in K (radar), te alerteaza. Dar e un pic prea scump pentru bugetul meu. Cam asta am avut eu de spus, referitor la intrebarea din titlul threadului :smile:
 
1.800 RON, un detector radar Beltronics STI driver? FFS ppl, cat de maniac sa fii la volan si cate amenzi pentru radare sa iei pe an sa merite sa dati atatia bani pe un detector? Eu unul, in 9,5 ani de condus, am dat in total 330 lei pe amenzi, that's all... :smile:
 
Depinde mult de stilul fiecaruia de condus si de masina pe care o ai. Daca mergi cu 120-140 km/h, condusul normal dupa parerea mea, nu ai de ce sa dai atatia bani pe detector. Alta e situatia cand ai 200+ cai si vrei sa-i dai...
 
120-130 intr-adevar, este viteza sigura maxima cu care sa poti circula pe la noi si asta in destul de putine locuri. Poate doar pe autostrada sa poti merge un pic mai tare, cand e relativ liber. In rest, unde sa ii dai? In primul pom, in prima groapa, in prima caruta, in prima baba vioaie care traverseaza DN-ul fara sa se asigure sau in alta masina ocupata de unii care n-au nicio vina? Dupa cum vezi, ai destule optiune unde sa ii dai, problema e sa te duca suficient capul incat sa nu faci asta... :smile:
Btw, cand ziceau astia ca se interzic si detectoarele de radar? Eu unul astept cu nerabdare momentul respectiv. :biggrin:
 
Când va spune BRML că popup-ul e doar pentru estimare și nu poate fi considerat probă în instanță. :biggrin:
 
Putin offtopic, daca tot era vorba de viteza... In cei 15 ani de soferie n-am depasit 200km/h, si asta o singura data, ma rog n-am avut nici masina, nici unde. In schimb cu 160-180 mergeam destul curent in urma cu 2 ani cand aveam de la firma un logan mcv 1.6 16v 105CP si pe unde drumurile europene erau mai bune si mai drepte. Ca sofer nu am nici o probleme la viteza, ca pasager insa ma incearca un sentiment de "neliniste" cand soferul, indiferent cine ar fi, depaseste 140. Is singurul care pateste asta?
 
Nici eu nu am dat peste 190km/h ca sofer desi am mers cu 270km/h ca pasager (si nu, nu m-a luat niciun sentiment de frica, conteaza si masina si soferul plus ca la viteza aia nu-mi faceam probleme ca voi suferi in chinuri pana la moarte).

Am facut in ultimile 2 zile de 4 ori DN1+Bucuresti cu 170CP sub capota fata de cei 90CP uzuali. Si a fost de-a dreptul frustrant. Dupa 300km astfel parcursi am ajuns la concluzia ca mai bine opream detectorul si porneam cruise-controll-ul si luam si o carte de citit.
 
Sunt doua aspecte pe care nu le-a pomenit nici unu din voi.

Pe langa amenzi, se risca si suspendarea permisului si sunt convins ca putini dintre noi ne permitem sa stam pe dreapta 1-2-3 luni.
Stiu...multi or sa sara in sus ca daca vrei sa nu stai pe dreaptea, mergi incet. Banuiesc ca sunteti foarte constienti ca de prea putine ori radarele sunt pozionate radarele in zone periculoase, ci de cele mai multe ori in zone capacana, unde pot sa te arda cu usurinta. Majoritatea stiti despre ce vorbesc...

Iar al doilea aspect, privind investitia in echipamente de prevenire si avertizare (detector, CB) este satisfactia personala cand stiu ca am diminuat incasarile la buget si cu 1 leu. V-am mai zis, cand o sa vad macar un radar plasat in dreptul unei scoli, promit sa nu-l anunt prin CB. In rest, dau de stire cu 75W de cate ori am ocazia sa-i ard pe pungasii astia nenorociti.

Auzi ma, pe criza ei investesc 12 mil euro in radare, iar DN1 e plin de gropi capacana. Vineri seara sub pasarela de la Breaza, era un TIR rasturanat .Cum credeti ca se poate rasturna un TIR pe un drum drept si uscat? Simplu, intrand in balans, in timp ce incerca sa evite niste cratere!

Ca tot se apropie pastele, le doresc astora de la guvernare frigidere cat mai pline!
 
Nu cred că merge nimeni cu mai mult de 50km/h peste limita de viteză. Cel puţin ăsta e stilul meu de mers, sub limita suspendării permisului.

N-o să-i vezi niciodată pe lângă şcoli sau acolo unde ar trebui să stea, o să stea cotiţi acolo unde sunt şansele mai mari să te ardă. Adică treceri peste calea ferată unde trebuie să opreşti deşi ai vizibilitate maximă în orice direcţie, zone unde limitarea e pusă aiurea la 30km sau chiar mai bine la 10km/h - cum era la podul peste Siret pe E583.

Nu mai spun că mi-am luat amendă odată când am trecut pe roşu - eram pieton, ora 22, strada pustie, şi am zic că n-are rost să stau degeaba. Dar bulangii erau traşi astfel încât să nu-i vezi şi m-au ars.
 
Cum nu, tu in afara localitatii nu mergi cu 110-120 km/h? Ei si cand indicatoru de localitate e pus in camp si tu treci de el ca glontu, ca nu ai absolut nici un motiv rational sa franezi, iar perversii stau pititi dupa niste boscheti. Sau cum i-am vazut odata in Predeal, la iesire, acolo la limita de judet, stateau ascunsi dupa un stand din ala cu cascavele, nu exagerez, dadeau cu radaru prin standu ala.
 
Las' că nu mureai dacă aşteptai un minut! Căt ţi-au dat? :smile:
Faza aia s-a întâmplat în Roman. N-am spus că muream său că n-a fost corect. Ci doar că stau ca bulangii la produs. Mi-au dat 25 lei (în 48h, altfel 50).

Berti în general limita e de 90-100km/h, deci merg liniştit cu 130. Iar prin localitate, acolo unde se poate, maxim 100. Asta se întâmpla anul trecut, din toamnă n-am mai făcut nici o ieşire şi din câte am auzit drumurile sunt varză, aşa că nici nu ne trebuie detector decât poate pe autostradă sau pe europenele astea mai răsăsrite. :smile:

Şi ca să revenim la subiect, bine am mai făcut că am amânat detectorul. Dacă vor avea voie ăştia cu jucăriile lor noi iau o staţie CB mai răsărită şi un detector ieftin, ca preţ ies tot acolo.
 
Până la urmă mi-am luat staţie cb, cu detectorul nu prea mai ai ce face. Auzi multe chestii pe lângă radare şi locaţia exactă a maşinilor de poliţie în mişcare şi ocazional îţi îmbogăţeşti şi dicţionarul de înjurături...şoferii le ştiu pe toate. :biggrin:
 
Eu am inceput sa merg cu viteza legala. OK, nu am inceput recent, ci doar a devenit o obisnuinta in ultima vreme, mi se pare mult prea periculos sa mergi repede chiar si pe autostrada - in lista cu ultimii motociclisti morti in aproape toate cazurile a fost vorba de masini cu soferi oligofreni si in unele motociclete care mergeau prea repede pentru ei. Chiar si cu masina am redus viteza maxima de deplasare cu vreo 20 km/h.
 
Back
Top