Pe net zice că are 70 CP, diseară mă uit în talon pentru cifra oficială. Da, e nou, fabricat în toamna anului 2008. Ca mașină de oraș e impecabilă, la drum lung cu 5 oameni în ea e incomodă, dar nu pentru că nu are 150 CP
Polo 1.2 benzina 9N3 (adica modelele de pana in 2009) vine in variante de 60CP si 64CP, afaik. Cel putin asta am vazut in Ro. Am vazut ca variante 55CP 6v, 64CP 12v si 70CP 12v dar eu nu am vazut-o inca pe aia de 70CP si nici pe 55CP. Iar consumul parca nu imi pare atat de scazut pe cat ar sugera capacitatea cilindrica.
Apropo, ma tot uit si ma minunez cum au oamenii de pe aici nevoie de jdemii de cai si niutoni-metru ca sa faca depasiri. Conduceti 90% din timp in spatele unor tiruri luuungi si lente? Asa ma gandeam si eu
.
Sunt atatia care reusesc sa depaseasca si cu Dacii (berline) sau Loganuri fara sa le tina in redline tot timpul. Sau vorbim de depasirile alea "in tromba" care
NU forteaza soferul de pe contrasens sa franeze ca sa va faca loc si
NU vin niciodata insotite si de flashuri ca sa stie lumea ca veniti (cu toti caii, niutonii si repemeurile disponibile)?
L.E. Acum am citit si restul topicului (vazusem pagina asta
).
Marius, geniala comparatia intre Polo si moto. Stai sa vezi cand o sa incerci si un avion, ca altfel nu e comparatia completa. Sau o trotineta
.
Neo&
madhorsefuzzy, fiecare om are stilul lui de condus. Faptul ca voi ii dati cu 80 intr-a doua nu inseamna ca asa trebuie sa conduca toti sau ca e ceva in neregula cu aia care nu o fac.
Poate voi va dati in 5000 de ture pe motiv ca "bah, e Logan, se intretine usor", "nu e a mea, e a ei" sau "am dat doar 1500E pe ea, las-o ca merge". Acum trebuie sa ii dau si eu in cap ca sa pot sa intru in clubul oamenilor cool si responsabili? Sau daca masina e mai amarata si nu merge cu 80 intr-a doua deja esti un pericol social si ar trebui sa dispari rapid de pe sosea? Intreb si eu pentru ca citind topicul asta trag doua concluzii: a) in orice depasire trebuie sa o forjezi pentru ca altfel ii pui pe ceilalti in pericol si/sau b) unii oameni de pe aici daca nu au o masina mai rasarita o sa imbatraneasca inainte sa apuce sa faca o depasire.
E ca atunci cand inveti sa rezolvi probleme numai cu calculatorul si uiti sa iti pui si "talentul" la bataie
.
Eu apuc sa imi exersez talentul fara sa trec de 4000 (benzina) decat in situatii exceptionale. Nu sunt pericol public si nici nu imbatranesc in spatele tirurilor. Cred ca am mancat ceva smecher cand eram mic, deja ma simt special.
Daca tot rationam asa, hai sa indemnam toti soferii cu cat sunt mai slabi cu atat sa mearga mai repede. Nu de alta dar asta inseamna ca ajung mai repede la destinatie si dispare pericolul de pe sosea. Fratilor, nu exista viteza de a doua, nu exista "viteza de depasire" si alte alea. Exista cel mult plaja de cuplu maxim in care incerci sa o tii. Depasirile se fac la in conditiile in care se simte soferul in siguranta si in care poate sa asigure si siguranta celorlalti sau nu se fac deloc. Si avand in vedere ca de atatia ani pot sa ma tin si pe mine si pe ceilalti in siguranta fara sa o ard pe unde-o prind, atunci dati-mi voie sa ma indoiesc de sfaturile celor reprezentati intr-un mod aproape ideal de citatul lui
puterfixer.
Nu sunt doua loganuri la fel pe la noi ca sa poti sa faci o comparatie. Loganul alor mei are cateva zeci de mii de km de condus supergrijuliu. Dar daca ii dai 80 intr-a doua suna ca dracu. Si modul infect in care se misca schimbatorul i-ar taia pana si lui
madhorse cheful de "mestecat in salata" (mi-aduc aminte de o discutie despre cutii automate vs. manuale in care arata preferinta pentru manuale). Asa ca probabil ar trebui sa ii dau 90 pentru ca pana reusesti sa schimbi, zidul ala mobil care se cheama Logan scade in viteza de parca duce lumea pe umeri.
Si Neo, las-o bre cu Loganul superintretinut al lui madhorse. Sa zica el cat de bun e ca tu doar nu esti mecanicul lui sa il stii si pe fata si pe dos. Si stii ca masinile pot sa fie inselatoare. Ce bine suna la relantii si ce urat fac cand ajungi la viteza de drum national
.
L.L.E.
Adrian, la Polo redline-ul e pe la 6000. Daca tu poti sa o tii in 6000 pentru ca redline-ul e pus acolo cu cap, jos palaria
. Ce-am mancat eu nu e atat de smecher precum credeam si eu nu as putea sa fac cele 3 pistoane sa nu sara prin chiulasa la turatia aia. Suna ca naiba, vibreaza si cred ca nu ajunge acolo decat intr-antaia, poate a doua. Iar cuplul maxim e pe la 3000RPM, deci peste 4000 doar o alergi degeaba (puterea maxima este pe la 4500 parca).