De unde cumparam? Secrets Revealed

Aseară am ajuns să "finalizez" două comenzi cu plata prin card avantaj, numai că nu am finalizat plata pe site-ul credit europe bank. Mă mai învârt prin interfaţa idioată a contului, văd că acele comenzi au fost procesate (omg), dau mail tembelilor să le anuleze.

Răspuns de la unu`:
Buna ziua,

O comanda este considerata valida in cazul in care este selectata orice alta modalitate de plata in afara de ramburs doar in momentul in care se poate vedea ca plata a fost facuta. In cazul dumneavoastra, spre exemplu, ati fi fost sunat maine, luni, pentru a fi intrebat daca ati intampinat probleme in introducerea datelor referitoare la card.

In momentul in care selectati varianta de plata si intrati pe pagina Credit Europe Bank deja consideram ca un client a parcurs destui pasi cat sa ne indice ca este vorba de o comanda ferma. Un buton de anulare a comenzii pe pagina partenerului ar fi atat o metoda nesanatoasa din punct de vedere business cat si o facilitate inutila, exceptand cazul de fata, intrucat noi facem verificarea mentionata anterior.

Va multumim pentru informare si pentru interesul acordat magazinului nostru. Daca va decideti sa achizitionati respectivele produse sau altele va asteptam cu cea mai mare placere.

Cu respect,

Băăăăăăă, îsteţi proşti cu spume. :mad:
 
De fapt, au perfectă dreptate, nu ştiu ce te uimeşte aşa mult. A, da, ar fi trebuit să existe un pop-up/pagină finală de atenţionare, de genul "dude, ieşi de pe site-ul nostru la următorul click, noi o să considerăm că ai finalizat comanda!", însă în rest, au dreptate.
 
Fix la asta mă refer. Eşti trimis de pe un site pe altul şi puţin mă interesează sincer că-mi spune la certificate de criptare pe 256 biti, phishing-ul mă sperie încă prin metodele abordate :biggrin:
 
Păi aşa fac toţi, sau aproape toţi. Crezi că plata EVE Online / WoW nu se petrece în acelaşi fel? SIngura diferenţă e că acolo e transparentă pentru utilizator, ba chiar e mai rău, se petrece both ways (trimitere date, apoi confirmare).
 
Referitor la mufe pt. tv.: exista in Praktiker mufe destule, si nu din acestea pe care le chinuiti si din care iese cablul. Cele la care ma refer sunt paralelipipedice si inauntrul lor se baga firul si se prinde cu surub dupa ce ocoleste torul unde intra surubul; plus ca mufa in sine permite sa "capseze" si cablul, ca sa nu mai iasa de acolo nici tras. Sunt facute de WELL si pe cutia lor (ca sunt doua bucati / cutie) scrie set mufe antene tata: CX PLUGX2-BW
Si tot4lei costa.Daca nu le gasiti, atasez si poza cu una eviscerata.:biggrin:
 
Eu am cumparat ceva produse si consumabile It pentru mine, amici, sau pentru cateva firme la care am prieteni care nu au timp de achizitii de la PC GARAGE, (unde Soulwise a fost extrem de amabil), si de la ITDIRECT, unde am garantiile la placile video, si unde mi s au schimbat pana acum 3 placi GAINWARD fara nici o problema precum si procesoare AMD(consider ca sunt "responsabili" si de faptul ca PCGARAGe mi au schimbat cateva obiecte extrem de rapid care aveau garantiile la ei)
Deci eu sunt multumit cu aceste 2 firme, indeajuns de multumit ca la placi video, pe care le consider niste chestii foarte instabile sa recomand amicilor Gainward, si asta datorita modului rapid si politicos in care mi s au rezolvat situatiile.
Asta fata de x situatii de la alte firme, pe unde nu as mai pune piciorul, sau fata de povesti de groaza cu termene de luni de zile auzite pe ici pe colo.
 
Amazon.co.uk si Amazon.fr le permit utilizatorilor din Romania, de o saptamana, sa cumpere si electronice – telefoane mobile, mp3 playere, camere foto digitale etc. Compania mentine totusi o serie de restrictii pentru o parte din dispozitivele comercializate in categoria "electronice", unele telefoane mobile sau aparate foto DSLR (cele cu obiectiv) neputand fi inca livrate in Romania.

De aici.

Eu văd că pot să comand şi DSLR-uri, nu pot însă să comand de pe marketplace.
 
Acolo intervine TVA-ul si costurile prohibitive de transport. Plus vama... Altfel, daca ai pe cineva care vine "de dincolo", poti comanda bine mersi din .ro pe amazon.com, cu delivery la adresa respectivului.
 
De multe ori la vama dai peste incompetenti care habar nu au si cu care rezolvi usor.
Sau cu care esti prietenos.
Sau mai exista o solutie probata de mine de comanda din SUA, la care eu nu am platit vama niciodata, iar transportul este mega ieftin si pe care o folosesc cei care fac comenzi online din SUA de pe diverse forumuri.
Detalii pe pm la cerere.
 
Ai cerere, chiar sunt interesat ca acum fac comenzi prin colegi de serviciu, dar livrarea e în funcție de cine are drum pe aici sau când am eu drum pe acolo.
 
e-MAG

Nu stiu daca este topicul potrivit, insa va impartasesc ceva din experienta mea cu Emag.

Am cumparat pe 5 Noiembrie un produs pe care as fi vrut sa-l returnez. Pe data de 11 le-am facut o seziare scrisa in care le spuneam ce intentii am. Am primit mail cu numarul de inregistrare si in care imi spuneau ca voi fi in cel mai scurt timp contactat de bla bla.Nu m-a sunat nimen, ieri am retrimis sesizarea - ignore.Azi pun mana pe telefon si mi se spune ca in 24 de ore trebuia sa returnez produsul, pentru ca am ales sa-l ridic personal din showroomul emag si nu se aplica legea celor 10 zile in cazul cumparaturilor online.


Ideea este ca in showroomul din Iasi pur si simplu umbli pe la diferite ghisee, iar la cel final ti se tranteste in fata factura si cutia. Nu stiu si nu cred ca exista posibilitatea de a-l verifica, dar s-ar putea sa ma insel.

Asa ca lectie invatata, de acum am sa aleg sa-mi aduca curierul pachetul acasa si n-am sa mai optez pentru ridicarea produselor din magazin, insa pur si simplu mi-e groaza sa scot un purcoi de bani de la bancomat si sa-l dau curierului, sa astept cat timp transpira ala pana face factura, sa ma enervez ca e unul nou, care nu stie ce e aia TVA sau AWB etc etc.
 
E o discutie interminabila pe CG despre subiectul asta.
Din cite-mi aduc aminte toata lumea e de acord ca ai zece zile in care poti returna produsul daca e comandat on-line si livrat acasa cu curier.
Daca e comandat on-line si ridicat de tine de la sediu incep discutiile, ca ba 10 zile, ba 24 ore.
Io-te ca in acest caz ma bucur ca traiesc intr-un oras fara souroame sau alte sedii bengoase de magazine IT. :biggrin:
 
Parcă la emag poți comanda și plăti online (deci nu e nici o complicație cu bancomatul și curierul) și le livrează gratuit acasă, deci dacă nu ai nici o urgență nu are rost să mergi la showroom să ridici produsele. Eu așa comand de obicei și nu am avut probleme, iar dacă apar atunci sigur sunt 10 zile.

Nu stiu si nu cred ca exista posibilitatea de a-l verifica, dar s-ar putea sa ma insel.

Produsul e defect? Poți să îl returnezi oricând în perioada de garanție, nu e nevoie să îl verifici pe loc.
 
La showroom nu te opreşte nimeni să faci proba. Verificarea se face la ghişeele (aşa se cheamă alea?) din faţă pe lângă care treci atunci când mergi spre camera de prezentare propriu-zisă. Dacă vrei verificare neapărat mergi la masa din stânga depozitului (camerei) de unde iei produsul. Din câte am văzut ei fac probă la obiectele care se verifică uşor, cum sunt monitoarele. La restul nu se complică, dar nu cred că te refuză dacă le ceri verificare.
 
Parcă la emag poți comanda și plăti online (deci nu e nici o complicație cu bancomatul și curierul) și le livrează gratuit acasă, deci dacă nu ai nici o urgență nu are rost să mergi la showroom să ridici produsele.

Produsul e defect? Poți să îl returnezi oricând în perioada de garanție, nu e nevoie să îl verifici pe loc.

Teoretic da, practic nu e chiar asa. Mi s-a intamplat ca am platit produsul si de fapt nu era pe stoc. Varianta b. am sunat, mi s-a confirmat ca produsul e pe stoc, l-am platit, apoi primesc telefon "stiti, produsul nu se afla pe stoc" asa ca ma feresc pe cat pot de plata online in .ro - ma scuteste de alte convorbiri cu fatucile de la banca.

Produsul a dat rateuri sporadice, nu-mi dau seama inca daca e defect sau e prost de la mama lui, insa cert e ca as fi vrut sa-l returnez.



La showroom nu te opreşte nimeni să faci proba.

Nu-i vorba de verificare sau de faptul ca n-am fost lasat sa fac verificarea. Aici era vorba de multe maţe, mufe, mufiţe, calibrari, ar fi durat o ora.

Ideea era ca doar faptul ca am vrut sa ridic mărfetul de la showroom a facut diferenta intre cele 24 ore si 10 zile.
 
Deci ei nu consideră asta ca fiind comandă online, deşi în praştia aia de showroom mare lucru nu au de arătat iar tot ce comanzi de pe site vezi.
 
La un alt magazin livrarea se face cu propriul angajat in Bucuresti si in regulile de livrare se mentiona ca astfel nu e considerata cumparare de la distanta si nu se aplica regula celor 7/10 zile. Ar trebui verificate mai strict magazinele de genul asta.
 
Back
Top