Cumpar TICO

chrisTian

Membru
Cumpar TICO SX

Modelul dorit sa aiba si aer conditionat. Eventual si eleron. :cool:

Detalii in mod privat.

Pret oferit: maxim 2500€.
 
Last edited:
Sincer te sfatuiesc sa cauti ori un Golf2 sau 3 diesel, fie un Ford Escort 1988-1992 diesel. Consumul in oras nu se va apropia nici pe departe de un Tico, oricat ar fi acesta de bine intretinut.
Acu` daca vrei Tico-tuning, altfel se pune problema :smile:
 
Scuze ca ma bag ca musca, dar Golf 2 ultima data cand am vazut niste anunturi era cam 2500-3000 euro, iar un Matiz intretinut, din cauza faptului ca e model destul de nou [sa spunem asa], e tot peste 3000. Mi se par niste troace supraevaluate. La 3000 euro mai bine te indrepti spre un Opel Astra '93 sau ceva de genul. Pe bune, nu se compara... in sensul bun.
 
Pentru cineva care cauta o masina de clasa unui Tico, Golf2/3, Opel Astra ala just won't cut it. Cel putin ca dimensiuni, daca nu si la alte criterii.
 
Am gasit o poza de la break, nu trebuie sa fie asta, mai ales ca break-ul e mai scump. Versiunea "sport" e mai scurta, chiar apropiat de dimensiunea lui Golf2. In fine, ramane la latitudinea lu' xen_chris de a alege, eu am vrut doar sa ofer o alternativa.
 
Mai toate SH-urile de la noi sunt supraevaluate. Mi se pare absurd ca un Opel Astra de 15 ani sa coste peste 4000 euro. E "Opel", e vechi, e clasa compacta.
 
Am avut un Golf 2 luat cu 2000$ la vremea lui (avum vreo 4 ani) si si-a meritat fiecare cent. Daca nu as fi vrut o masina cu aer conditionat probabil ca l-as avea si acum... Oricum, dupa experienta asta am devenit "fan" VW asa ca mi-as lua Golf fara sa stau pe ganduri.
 
Dar stii ca VW a pierdut mult la calitate si ca Golf II nu prea are tangenta cu IV sau V la capitolul asta.
Asiaticii conduc din punctul asta de vedere, prin Honda, Toyota si chiar Hyundai. Nu vrea sa continui o polemica pe tema fabricantilor, dar ultima fraza mi s-a parut aiurea: cum adica, dai niste bani fara sa stai pe ginduri?
 
Am vazut un Golf 2 probabil de cand au fost facute ele, ca nu pornea nici dupa 10 chei. Abia intr-un final a luat-o. Asta m-a lecuit de masini super vechi, din anii '80 spre final.
Masina mai veche de anul 2000 nici ca imi iau. Prefer mersul pe jos, ma face mai elastic si sportiv.
 
Daca era diesel, ori erau bujiile incandescente terminate, ori nu ai avut rabdare sa le incingi inainte sa-i dai cheie, si e si normal sa nu o ia nici dupa 10 chei, ba chiar mai normal era sa se duca bateria. Imi aminteste de faza cu Nastase care nu stia sa porneasca Solenza diesel.
Pe de alta parte, daca ai lasat bujiile sa se incalzeasca si nu a luat-o, erau duse, dar nu poti trage concluzia "daca asta testat de mine e naspa, TOATE sunt naspa" :wink:
 
Masinile vechi de 20 de ani oricit de nemtesti or fi ele tot sunt cam vechi pentru zilele noastre. Ca norme de poluare sunt abia peste Dacia 1300, ca si consum nu se compara cu cele mai noi (4 valve/cilindru la benzina sau injectie common rail la motorina), sunt bune fata de vechiturile noastre dar nu prea merita in anno dominis 2007. Mai sunt probleme si cu piesele de schimb si altele. Am avut acum vreo 15 ani un Mercedes diesel vechi de 10 ani - pornea greu vara si abia daca pornea iarna. Nu era uzat, era depasit tehnologic :smile: Nici eu nu as lua o masina mai veche de 7-8 ani oricine ar fi fabricantul, are si mersul pe jos farmecul lui :lol:
 
Probabil ca nu am fost eu suficient de detaliat in explicatie: eram la vreo 2-3 metri in spatele celui care incerca sa porneasca masina si m-a intrigat tocmai faptul ca nu a pornit de la prima cheie. Mi-e greu sa reproduc in scris zgomotul pe care il facea masina cand soferul dadea cheie si chestia-responsabila-cu-pornirea nu vroia sa isi faca treaba. Acel zgomot m-a facut sa schimb tabara, din cei care erau de acord cu VW, BMW sau Audi vechi din preistorie, dar de firma, in cea care zice masini de cel mult 7-8 ani, ca altfel sunt prea vechi.
Nu stiu care era faza pe care trebuia sa o aplice pomponel la masina, in afara de a da cheie. Trebuie sa o mangaie ca e diesel si apoi sa ii dea cheie ? Nu pricep ce parametri modifica asa mult motorul unui diesel, ca nu porneste din prima cheie.
Si cum las bujiile incandescente sa se incalzeasca ?
 
Deci imi place cum xen_chris arunca o petarda cum ca un Golf 2 n-a pornit la cheie, deci sint proaste. :smile: Eu am masina din 1997, si este superioara Yarisului diesel din 2006 in majoritatea privintelor - mai putin consumul, ca cel mai important exemplu. Piesele sint scumpe, dar am dat pe ea (SH) o cincime din pretul Yarisului. :rolleyes: Deci si Toyota e proaste.
 
Xll, 1997 nu este 1987. Golf 2 e generatie 1987 si poate ca xen_chris a generalizat cam usor, dar nu incorect. Cate exemple/argumente sunt suficiente ca sa te convinga ca o masina de 20 de ani nu merita cumparata? Masinile se uzeaza si devin depasite ca si computerele. Mainframe sux, chiar daca nu esti de acord :biggrin:

Cat despre petarde: faptul ca masina ta din 1997 merge bine e tot o generalizare pripita. Majoritatea masinilor din 1997 pe care le-am vazut nu mai functioneaza prea bine.
 
Mergi cu un Matiz fabricat in 2002 si condus vreo 5 ani de o femeie si recalibreaza ce vrei tu.
 
Mergi cu o masina din 1987 si cu una din 2002, ambele conduse de aceeasi femeie si atunci poti compara. Si aia din 1987 sa nu fie transportor blindat, ca s-ar putea sa fie in stare mai buna :biggrin:
 
Back
Top