Cauciucuri pentru țări nordice

am si un rand de jante cu tot cu cauciucuri.
In plus, habar n-am unde se pot schimba acolo,
Cauciucurile gata montate pe jante le schimbi tu ușor. Or avea și ei service-uri auto și vulcanizări, da' dacă e, iei cauciucurile de aici, le montezi pe jante, le echilibrezi, și le expediezi cumva. N-are rost să te cari tu cu ele, că doar nu mergi în safari.
 
Nu, este WRX simplu. Dar diferentele nu sunt la interior, ci la turbina, jante si suspensie. In rest identice.
STI-ul are jante de 18 sau 19, a mea de 17. Si nu intra altele mai mici din cauza etrierilor.
 
Erm dau și eu cu inputul. Cauciucurile de iarnă sunt absolut esențiale când vine sezonul rece, asta chiar și în România. Atunci când vine mai la nord, vine și mai și. Eu umblu cu cauciucuri de vară tot anul, dar unde stau eu în UK nu scad temperaturile la 0*C decât vreo 3 zile pe an, iar Continental Sport Contact 5 sunt absolut excepționale dacă nu mergi ca descreieratul. Da, noi nu avem legi cu cauciucuri de iarnă, sunt "recomandate" dar nu este obligatoriu dpdv legal.

Dar orice mai la nord - chiar și Scoția de exemplu - holy shit. Nope. Nope. Acum am mers pe timp de vară și temperaturile au fost mereu decente (peste 12-14*C în general, doar o zi cu ploaie lol). Dar când vine zăpada, yep, nu te bazezi pe deszăpezire și sare că rămâi în drum.

Sincer depinde când pleci. Dacă pleci toamna, poți merge cu încredere cu cauciucuri de iarnă și iei acolo un set de vară plus jante dacă nu te răzgândești până vine martie :biggrin: Cauciucurile pe 17 sunt ieftine orice ai lua, eu de exemplu decartez ca vita pentru că mi-au trebuit pe 19''. Jante iar n-ar fi probleme, de tablă OEM găsești peste tot și se îndreaptă la ciocan fără probleme.

Nu lua all seasons. Crossclimate am înțeles că-s chiar extraordinare, dar iernile prin țările scandinave nu-s de glumă. Plus verifică legislația, nu-s convins că-i legal să mergi cu all seasons iarna pe acolo.
 
Am doua seturi de jante, nu asta ar fi problema, doar ca nu le pot cara pe amandoua.
Jante de tabla de 17 n-am gasit inca, dar nici nu m-am straduit prea tare ca nu merita doar pentru curiozitate.
 
Le lași unde lași ce mai ai (presupun că nu pleci cu canapeaua după tine) și vezi dacă găsești altele.

Referitor la ce sunt "legal", bun, legal ești acoperit cu Crossclimate (presupun că are fulgu' și bradu' pe el), acum întrebarea este cum se descurcă IRL pe zăpadă nordică și drumurile respective.
 
Planul era sa plec echipat cu o singura pereche de cauciucuri. Jantele raman acasa in subsol.
Din review-uri se pare ca se descurca binisor pe zapada, au fulg si brad, etc.
 
Back
Top