Eu n-am mai avut răbdare să-l aducă cei de la GS. Aseară eram prea obosit să încerc tweakings, aşa că l-am lăsat pe ce-a găsit el de cuviinţă. Prima dată m-am blocat, pentru că era pus automat pe 640x480, dar mi-am luat inima-n dinţi, am pus 1280x1024 şi nu-s probleme. N-am pus un fraps dar e mai mult decât jucabil. O să încerc acum să pun toate setările la maxim, să văd ce iese
.
Cerinţele de sistem ale Oblivion au scăzut odată cu scoaterea softshadows de pe obiecte (rămânând doar pe NPCs) din cauză că XBOX 360 nu era suficient de puternic să le randeze. Nu prea se ştie de ce n-au pus măcar o opţiune pe PC.
Sistemul e Opteron 144 @ 2.6 GHz, Gigabyte 6600GT @ 500/1120, 1 GB RAM @ 240 MHz.
Edit: se pare că framerate-ul e în medie 23 FPS, cu scăderi pe la 15 când sunt multe obiecte. Nefiind un shooter, e ok.
Another edit: am tras de unele setări mai sus (shadows, filtering) şi framerate-ul a scăzut la 22 FPS. Singurele setări la care chiar se cunoaşte diferenţa sunt cele legate de apă, cu toate setările la maxim reducându-se cam la jumătate framerate-ul.
Yet another edit. A început ploaia. Mai scădem vreo 5-6 FPS
.
Ce e interesant e că încărcarea CPU e cam la 50% în timpul jocului. Primul joc încercat care nu încarcă procesorul 100%.