Experienţe personale:
Prin oraş folosesc un Altrix Sport luat anul trecut cu vreo 300 RON, făcut zob din cauza unui taximetrist şi apoi pus linie completă Tourney şi cauciucuri Schwalbe Land Rider. Cadru de oţel, are aproximativ 17 kilograme. În configuraţia respectivă, iarnă şi vară am adunat cu ea aproximativ 2500 km (timp de şase luni). Se descurcă excelent, trebuie ceva mai multă atenţie decât în cazul altor biciclete şi poate duc lipsa unei furci cu suspensie.
Totuşi, pe viitor ţintesc la ceva cu Deore (XTR Shadow probabil) şi o suspensie bunicică pe faţă. Motivul? Fiabilitatea şi rezistenţa pieselor.
Amatorilor recomand cu căldură investiţia într-o bicicletă cu o furcă faţă bună, pentru a nu vă blestema zilele mai apoi (capace căzute, joc în furcă, venit în cap etc.)
În schimb, pentru drumuri mai lungi gen Transfăgărăşan, Bucureşti-Ruse, Bucureşti-Constanţa şi alte alea (ocazional oraş) folosesc o mică bestie:
Linie Ultegra, angrenaj Truvativ, furcă de carbon faţă, restul aluminiu. La cele 9 kilograme ale sale se miscă precum o pisică.
Magelan Draco este o bicicletă bună, iar între Cube-ul şi Univega amintite mai sus mari diferenţe nu ar fi, poate doar geometria cadrului.
Ca să fac o mică promovare
(mulţumim pentru că te-a ajutat topicul nostru,
L), în august vom lansa o nouă versiune a ciclism.ro unde vom avea o secţiune specială dedicată alegerii bicicletelor.
ElisaDay, ceea ce ai facut tu acolo e un sacrilegiu. Totuşi, nu înţeleg treaba cu pedalatul
.
P.S. Se bagă cineva la ture mai lungi?