Din nou corect, tocmai ce am venit de la un magazin ce vinde piese separat si cu niste echipari medii ajung la peste 2500 de lei facuta din bucati. Problema e ca am plecat de la un cadru no name de 450 de lei care nu este pe stoc (importul ajunge abia pe 17 Iun in tara), iar un cadru Merida pt furca fixa si V brake este 850 de lei. Culmea daca as opta pt. un cadru Merida pt furca cu amortizor si disc l-as lua mai ieftin.Aceeasi poveste si la Scott - n-am stat sa verific toate brandurile.
Deci doar in terorie pe bucati ajung la 2500, in realitate sar de 3000, daca nu fac compromisuri cu planul initial. Iar daca fac compromisuri, nu vad de ce nu mi-as lua una de-a gata. Evident una de-a gata nu are cuvete pe rulment sau alte chestii de astea de detaliu, pe care le-am prins in devizul bicicletei facuta pe bucati.
In alta ordine de idei, butucii pe filet sunt chiar asa de cah cum mi s-au prezentat in magazine? Sunt NO NO NO sau e vorba doar de tactica de vanzari? Mi s-au mai prezentat si niste jante dublu "capsate??" sunt si astea chiar asa o revolutie in materie de jante?
Ideea initala cu buget de 1500-2000 era cam asa:
1.Cumpar o
bicileta decenta la 1500 2000 de lei
2.Upgradez pe parcurs ce-mi trebuie pana ajung la 3000
Si la Felt de mai sus vad ca
modelul 2013 are furca cu amortizor, deci e clar, sunt complet idiot ca vreau furca fixa...