Bicicleta - unde/care/cum/de ce?

Au telefon, e numarul pe site, nu e nevoie sa mergi pana acolo. Secolul 21 exista si pentru biciclete.
 
Nu, bre, nu vreau să știu cum e, vreau explicații științifice gen viruși, bacterii, imunitate, leucocite etc.
 
Niciunde în lume „trasul curentului” nu e vreo boală atestată medical, doar românii sunt mari suferinzi și au chiar și remedii pentru asta. În loc să-și bage vată-n urechi mai bine s-ar duce mai des pe la dentist, de exemplu...
 
"Trasul curentului" e o traditie ce nu poate fi confirmata sau infirmata, face parte din cultura romanului poate de mai multa vreme decat crestinismul (alta traditie indoielnica); posibil sa fi aparut o data cu primul bordei cu foc inauntru si gaura de aerisire, insasi vechimea o face autentica. Dar inca nu am auzit de "tras curentul" pe bicicleta, cine are asemenea experiente e rugat sa le impartaseasca.
 
Din ce m-am prins eu, „tras curentul” înseamnă o inflamație. Da' asta tot nu explică ce legătură are curentul cu asta. De aer. :smile:
 
"tras curentul" inseamna in mistica locala ca atunci cand e aer in miscare (gen fereastra deschisa) o sa te imbolnavesti grav, racesti, te ustura ochii, te dor maselele, gatul, incheieturile sau cine stie ce.
 
Și nimeni n-a reușit să-mi explice de ce trasul curentului apare în spații închise (acum aud prima dată de bicicletă) respectiv care e diferența față de când bate vântul :smile:.
 
No atunci mai bine pun bani deoparte şi iau un Canyon Yellowstone 3.0 de la mama lui. Şi între timp mă descurc cu asta a mea. Dacă a ţinut atîţia ani (m-am dat şi pe drumuri de munte cu ea) o mai ţine niţel.

Vezi că dacă vrei S timpul de aşteptare s-a "dus" de tot, acum e săptămâna 32 (10 august). Rezultat al tool-ului de măsurare, care probabil recomandă S pentru 90% din populaţie.
 
O scurta prezentare paralela a bicicletelor fata de masini, e mai usor de inteles de cei care nu merg cu bicicleta dar au cunostinte medii despre masini:

- low end - DHS, Rich Bike, Btwin Vitamin - cam ca o Dacia 1300: cand sunt noi merg, dar asta nu tine mult; daca au mai multe viteze atunci schimbatoarele functioneaza corect o scurta perioada de vreme (apoi trebuie reglate des) si numai cu grija mare; franele tin cat de cat, dar nu la performante serioase, reglajele franelor sunt grosiere daca functioneaza, iar sa ramai in mers fara frana e ceva obisnuit (in special sa de dezmembreze la ghidajul cablului la intrarea in clesti; per total sunt biciclete care sunt ieftine, dar foarte proaste pentru zilele noastre

- entry level - zona 700-2000 de lei: Dacia Supernova in echiparea de baza. Multe au cadru de aluminiu, schimbatoare si frane de obicei decente, dar fara pretentii. Biciclete care merg si atat, au o baza uneori solida si se pot imbunatati dupa gust, in niste limite, dar cu costuri destul de mari

- mid level ; 2500-4000 lei: cred ca Logan, Skoda sau VW Polo, depinde de configuratia bicicletei. Cadre bune, roti decente, de obicei frane pe disc nu prea scumpe, furci de obicei slabute dar per total biciclete destul de bune pentru aproape orice; in caz de upgrade va fi nevoie de schimbat un numar mic de piese pentru ca majoritatea sunt deja destul de bune, mai ales la cele din varful gamei

- higher level - peste 5000 de lei - aici zona e foarte mare, sunt biciclete full-suspension pe la 6000 de lei cu echipare buna si sunt si biciclete cu cadru din titan sau carbon si echipare de varf care ajung la sau depasesc 10000 de lei

Sper ca asta ajuta la intelegerea a cam cati bani ar da cineva pe o bicicleta si de ce/daca merita banii respectivi.
 
You're a real wish killer.
Da' încă sper că e o opinie subiectivă şi care îţi aparţine în totalitate.
 
Postez şi aici ce am scris pe ciclism.ro.
zgoby said:
Dacă mai e interesat cineva, AICI sunt 6 modele Oyama la reducere. Mi-a plăcut St James: cadru din aliaj, schimbător Nexus 3 16T integrat în butuc (cu coaster brake), plus V-brake față-spate Tektro, jante albe Alexrims, cauciucuri crem tot ceva Alex, apărători la roți, apărătoare de lanț, portbagaj, cric. Greutate: 12,8 kg. Cu tot cu transport, costă 1465 lei. Pe Freerider parcă am văzut și un review. Alt model, East Village, dintr-o gamă inferioară, e chiar 1100 lei.
Ştiu că war4peace nu luase în calcul o pliabilă, dar poate mai sunt şi alţii interesaţi. Reducerea mi se pare considerabilă, cel puţin faţă de preţurile mioritice ale modelelor. Despre taiwanezii de la Oyama nu ştiu mare lucru, din păcate.
 
Pare mișto, mă gândesc să comand una pentru mama. E ușurică din aliaj de aluminiu, și bonus pentru schimbătorul în butuc și protecția pentru lanț.
 
Maine plec iar intr-o tura in Bulgaria, in Russenski Lom.
Daca mai sint amatori care pot veni cu bicla pe masina pana la Giurgiu la Kaufland, imi spuneti o ora si va astept.
 
Scheduled Delivery:
Friday, 05/27/2011, By End of Day

Last Location:
Arrived - Vienna, Austria, Wednesday, 05/25/2011

Additional Information

Shipped/Billed On:
05/23/2011
Type:
Package
Weight:
20.30 kgs
 
Back
Top