Articole interesante din presă sau de pe bloguri

Pentru mine da, că profesia mea este căutată peste tot și am un CV excelent. Poate pentru tine. Pentru cei mai mulți nu este o soluție. Depinde de mentalitate și de a/b/c.
 
Dacă n-ai unde te duce înseamnă că nu ai putere în piața muncii și te mulțumești cu ce primești.
 
Din toate produsele din imagine eu nu cumpar decat sapun si pasta de dinti. Ocazional un Pepsi.
Mi-ar place sa vad lista completa dar n-au dat link.
 
Tonul articolului e cam deplasat, gen capra vecinului. In primul rand pentru ca IKEA nu e o companie americana si nu e treaba lor; in al doilea rand pentru ca ii freaca grija de capra (impozitele) vecinului; in al treilea rand pentru ca toate companiile americane mari fac tax optimization, ca nu sunt conduse de tampiti. Si in ultimul rand si cel mai important pentru ca totul e perfect legal, iar guvernantii stiu asta si nu modifica in nici un fel legile pentru ca le convine, asa ca e o ipocrizie imputita de toate partile. :yuk:
 
The Economist e revistă britanică. Chiar și varianta de la chioșcurile americane. :wink:
 
Sweet satisfaction, cineva în sfârșit exprimă cuvintele ce nu mi le găseam și spală pe jos cu Yahoo, acest cancer al internetului.
 
Sweet satisfaction, cineva în sfârșit exprimă cuvintele ce nu mi le găseam și spală pe jos cu Yahoo, acest cancer al internetului.
Eu sunt mereu trist când aud de ei. Nu cred că sunt un cancer, cât că și-au pierdut direcția, în lipsa unui lider vizionar. Îți mai amintești de Sun? Sau de Netscape? :damn:
 
Și-au pierdut direcția imediat după ce au terminat portalul ăla al lor cu link-uri și s-au culcat pe laurii unui succes foarte temporar. De atunci, nu au mai strălucit la nimic, doar au achiziționat chestii cu potențial și le-au distrus. Fiecare serviciu al lor l-au vărzăluit până la punctul în care a devenit inutilizabil, de la Messenger-ul tot mai umflat până la Yahoo Domains, de la Profiles la Auctions. Și nu înțeleg cum mama naibii nu dau odată faliment!
 
Back
Top